تشخیص ترکیدگی لوله



تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه یکی از بهترین و مطمئن ترین روش جهتتشخیص لوله های ساختمان می باشد چرا که ترکیدگی لوله و نشت یابی لوله های آب دقیق و به موقع و سریع انجام نشود به احتمال زیاد آسیبجدی به ساختمان شما خواهد زد.

امیران سرویس کلیه خدمات نشت یابی لوله بادستگاه را به صورت 100%تضمینی و به صورت شبانه روزی ارائه میدهد.تشخیص نشتی لوله بادستگاه به ظاهرساده اما گول زننده می باشد.

شرکت امیران سرویس برای تشخیص دقیقترکیدگی لوله از ابزار کار پیشرفته و نفرات با تجربه استادکار جهت نشت یابی لوله های ساختمان خدمات دهی دارد .

تشخیص اشتباه می تواند خسارت زیاد به ساختمان شما وارد کند.

شرکت امیران سرویس خدمات تشخیص ترکیدگی لوله بادستگاه را به صورت 100% تضمینی سرویس دهی دارد.

و بعد از مشخص شدن مل ترکیدگی لوله آب و فاضلاب می توانید خدمات ترمیم ترکیدگی لوله را به مابسپارید جهتمشاوره و راهنمایی تشخیص لوله با دستگاه با ما تماس بگیرید.

شرکت تشخیص ترکیدگی لوله بادستگاه

ما خدمات نشت یابی لوله با دستگاه را در به صورت تضمینی با ضمانت نامه کتبی ارائه می دهیم تکسین های آموزش دیده و کار بلد شرکت امیران سرویس خدمات تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه را به صورت 24 ساعته تعطیلی سرویس دهید دارند.

در ساختمان های قدیمی که از سیستملوله کشی آهنی استفاده شده در دراز مدت دچار پوسیدگی شده و لوله ها دچار نشت آب می شوند دلایل نشان دهنده ترکیدگی لوله آب و فاضلاب وجود نم و رطوبت طلبه کردن دیواره ها یا چکه سقف می باشد.

ولی همیشه ترکیدگی لوله خود را به صورت نم و یا چکه نشان نمیدهد اگر لوله های کفحیاط یا زیر زمین دچار نشتی و ترکیدگی شود.

در این صورت شما متوجه ترکیدگی لوله نخواهد شد با یک راه حل ساده متوجه نشتی لوله های حیاط خواهیم شد. همه شیر آلات ساختمان را ببندید به درجه شمارش گر کنتور نگاه کنید اگر درجه هنوز در حال چرخش هست لوله های کف ترکیدگی دارند

علت زیاد آمدن مبلغ قبض آب هم میتواند یکی یکی از دلایل ترکیدن لوله های آب در ساختمان باشد برا اطلاع از نشتی لوله ها در منزل خود می توانید از شرکتتشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه درخواست خدمات داشته باشید.

دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله چگونه کار میکند؟

انواع دستگاه های موجود در ایران برای تشخیص ترکیدگی لوله دستگاه آکوسیک مادونقرمز و دستگاه تصویری می باشد. این 3 مدل دستگاه در حال حاضردر بازار ایران موجود هستندکه بیشترین دستگاهی که تشخیص کاران و لوله کش ها از آن استفاده میکنند دستگاه آکوستیک صوتی می باشد در ادامه در موردچگونگی کارکرد دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله را برای شما به طور کامل شرح خواهم داد
دستگاه آکوسیک بر اساس امواج صدا کار میکند این یک ابزار ما فوق صوت می باشد
بهترین شرکت تولید کننده این دستگاه ها شرکت فوجی ژاپن می باشد
البته دستگاه های مشابه ایرانی هم موجود ایرانی می باشد که از دقت و کیفیت پایین تری برخوردارهستن
نشت آب در لوله های ساختمان که تحت فشار حدود 2 الی 4 بار می باشندهنگام خروج از محل نشتی باعث تولید صدا می شود.
صدای حاصل از نشتی با دستگاه شنود شده و محل دقیق نتوسط تکنسین نشت یاب مشخص میشود
البته ناگفته نماند که تشخیص ترکیدگی لوله آب با دستگاه تا عمق حدود 2 متر می باشد
برای لوله های که عمق بیشتری دارند باید از دستگاه پیشرفته با دقت بالا استفاده شود.

چاه بازکنی کاشانی

دلایل ترکیدگی لوله های فلزی آب در ساختمان به عوامل مختلفی بستگی دارد از ججملهنحوه لوله کشی جنس لوله کشی و فشار آب در سیستم لوله کشی ساختمان
در گذشته در سیستم لوله کشی آب در ساخمان از لوله های فلزی که روکش آنها گالوانیزه می باشد استفاده می شد. روکش گالوانیزه باعثجلوگیری از واکنش های شیمیایی شده از پوسیدگی زود هنگام و ترکیدگی لوله آب آهنی ساختمان ها جلوگیری می کند.عمر مفید لوله کشی آهنی آب در ساختمان در صورت رعایت استاندارد لوله کشی فلزیو مرغوب بودن جنس لوله ها حدود 35 سال می باشد
البته ساختمان های هم در حالحاضر با دارا بودن عمر بالای سال کماکان بدون ترکیدگی و نشتی لوله در حال استفاده می باشد
عمر بالای این نوع سیستم استفادهه از جنس استاندارد و مرغوب و نحوه لوله کشی ساختمان که بطور اصولی و با رعایت استاندارد لوله کشی انجام شده می باشد.
لووله کشی با لوله های آهنی جهت مصرف آب شورب در ساختممان بهترین لوله کشی بعد از سیستم لوله کشی مسی می باشد
چرا که در این سیستم موجودات تک سلولینمی تواند رشد کند از معایب لوله کشی آهنی ساختمان بالا بودن هزینه لوله کشیهم از نظر جنس و اجرت
داشتن ضریب انبساطی بالا و ایجاد ترکیدگی در سیستم لوله کشی بیشترین علت نشتی لوله های فلزی حدیده کاری بیش از اندازه و زخمی شدن لوله هنگام حمل نقل و نصب می باشدجهت تشخیص ترکیدگی لوله فلزی با دستگاه با ماتماس بگیرید.

علت ترکیدگی لوله های پلاستیکی

لوله های پلاستیکی یا لوله سبز با جنس پلاستیک پروپیلن که امروزه در بازار جای لوله های فلزی را گرفته است ودر سیستم لوله کشی آب ساختمان مصرف زیادی دارد. دلایل تکیدگی لوله های پلاستیکی ساختمان به چند علت می تواند باشد که در ادامه شرح خواهد داد لوله های پلاستیکی با قابلیت حمل آسان و ارزان بودن قیمتآن رواج بیشتری در ایران پیدا کرده است.
نشتی لوله های پلاستیکی بیشتر از قسمت اتصالات زانوها یا سه راه اتفاق می افتد چنانچه جنس لوله های مرغوب نباشد در هنگام کار با اتو لوله کشی بخوبی جوش نمیخورد
و بعد از مدتی دچار نشتی از همان نقطه می شود البته نشست ساختمانهم باعث ایجاد کشش در لوله ها شده و باعث ترک در لوله پلاستیکی می شود. چنانچه در ساختمان شما نم و رظوبت وجود دارد یا از نقطه ای دچار چکه آب شده برای بررسی دقیق و نشت یابی لوله ها میتواند با شرکت امیران سرویس بگیرید.
ماخدمات نشت یابی با دستگاه را به صورت تضمینی انجام میدهیم ودر صورت تشخیص هزینه دریافت نمی شود

نحوه تشخیص سیستم آب مصرفی:

تمامی شیر های آب مصرفی را ببندید درجه کنتور آب را مشاهده کنید اگر اعداد کنتور درحال چرخش هس سیستم لوله کشی آب دارای نشتی می باشد
البته در بعضی از کنتور ها شمار شگر ها به کندی حرکت می کنند در این حالت میتوانید شماره کنتور را یاد داشت کرده و بعد از 30 دقیقه اعداد کنتور را دوباره مشاهده کنید.

علت صدای لوله های آب

نحوه تشخیص سیستم گرمایش رادیاتور:

اگر سیستم گرمایش شوفا نشتی داشته باشد درجه فشار پکیج مدام افت می کند
اما ابتدا باید اطممینان حاصل کنید که مشکل از خود پکیج نباشد جهت بررسی حتما باید به متخصص تعمیرات پکیج مراجعه کنید. چنانچه سیستم گرمایش رادیاتور ها از موتور خانه تغذیه می شود منبع انبساط را بررسی کنید که در صورت نشتی شیر پرکن فلوتر پر می کند و رادیاتور ها به خوبی گرم نمی شود.

هزینه تشخیص ترکیدگی لوله بادستگاه

شاید برای شما هم سوال باشد که هزینه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه چقدر است ؟
برای بر آوردن دقیق قیمت نشت یابی لوله با دستگاه حتما کار باید توسط تشخیص کار بازدید شود چرا که هزینه نشت یابی نسبت به جنس لوله سایز لوله و عمق لوله در زیر خاک بستگی دارد
به عنوال مثال هرچه سایر لوله بزرگتر و نشتی ریز تر باشد کار نشت یابی سخت تر در نتیجه هزینه بالایی دارد نشت یابی کنتور آب بدون هیچگونه علامت نشتی نسبت به چکه سقف یا نم رطوبت دیوار و یا پارکینگ یا ساختمان هزینه بیشتری دارد .
مدل دستگاه نیز بر روی قیمت نشت یابی تاثیر گذار هس به عنوان مثال ترکیدگی با دستگاه تصویری نستت به دستگاه های آکوستیکهزینه بالاتری دارد.

صفحه های پر بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ( کلیک کنید )