نحوه بستن لوله زیر سینک ظرفشویی دو قلو

نحوه بستن لوله زیر سینک ظرفشویی دو قلو

بستن اتصالات زیر سینک ظرفشویی دوقلو یکی از کارهایی که اکثر افراد جزئیات آن را نمی دانند ودر انجام آن به مشکل می خورند اگر نمی خواهید برای انجام این کار توسط متخصص ها هزینه کنید با ماهمراه باشید تا برای طرز بستن سیفون ظرفشویی دوقلو تمامی آموزش های لازم را به شما ارائهه دهیم.

در ادامه این مقاله از سایت امیران سرویس باما همراه باشید. تا بتوانید به شکل خود کفا نصب سیفون ظرفشویی دوقلو به سرانجام رسانید.

برای آموزش نحوه بستن لوله های سینک ظرفشویی دولگنه به صورت اصولی و دقیق تنها کافی است که تمام این مراحل را به دقت دنبال کرده و تک به تک آن را اجرا نمایید
در ابتدا اکر سینک یا لوله های آن را تازه خریداری کرده باشید همراه خرید خود راهنمای تصویری اتصال لوله ها به یکدیگروجود دارد و می توانید از آن کمک بگیرید.
بعد از اینکه بسته بندی را باز کردید تمام واشر ها و لوله هارا بستن لوله های سینک ظرفشویی دوقلو کنار هم قرار دهید به این صورت که واشر هارا کنار هم هم و... تا موقع بستن بدانید چه چیزهایی را دارید ودر هنگام بستن لوله فاضلاب ظرفشویی به دنبال واشر یا لوله مورد نیاز نگردید.

نقشه بستن اتصالات زیر سینک ظرفشویی دوقلو را بررسی کنید!

نحوه بستن لوله زیر سینک ظرفشویی دو قلو

لوله هارا به یکدیگر متصل کنید( نحوه بستن اتصالات زیر سینک ظرفشویی)

قسمت اصلی نصب انواع لوله های زیر سینک ظرفشویی متصل کردن لوله ها به یکدیگر است در این قسمت شما باید بدانید لوله زیر سینک را چگونه متصل کنید.
نقشه اتصالات زیر سینک ظرفشویی برای همه سینک ها یکسان نیست و باهم متفاوت است ولی در عوض همه از یک جنس لوله و یک نوع اتصال برای وصل کردن لوله ها استفاده می کنند پس اگر قاعده کلی اتصال لوله هارا بدانید می توانید حتی بدون راهنما هم خودتان طرز بستن لوله زیر ظرفشویی را انجام دهید در این بخش عکس بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی را برای شما آورده ایم ودر ادامه چند تا از قاعده های کلی را بیان می کنیم تا شما با آنها آشنا شوید:
.بستن مهره های پلاستیکی:این مهره ها دوطرف دارند یک طرف داخل آن اصطلاحا دارای رزوه یا شیاهای برای محکم کردن آن است و طرف دیگر بیرون مهره ها هستند طرز بستن لوله زیر سینک ظرفشویی به این صورت است که مهره های پلاستیکی را از سمت صاف لوله قرار دهید که برآمدگی سر لوله ها داخل مهره ها قرار گیرند همیشه در داخل هر مهره باید یک واشر به اندازه خودش قرار دهید.
. متصل کردن لوله ها از طرفی که صاف هستند و هیچ برآمدگی ندارند: در بستن انواع اتصالات زیر سینک ظرفشویی معمولا هر لوله دارای دو مهره در بالا و پایین خود می باشد که یک طرف آن بر آمدگی دارد و طرف دیگر لوله برآمدگی ندارد و صاف است.

برای قرار دادن مهره پلاستیکی در طرف صاف لوله ابتدا داخل مهره را به سمت بیرون لوله قرار دهید و بعد واشرهای کوچکتری که کمی سبیه قیف هستند و یک طرف آنها بزرگتر است وارد لوله کنید به این صورت که طرف بزرگتر و ضخیم تر واشر به سمت داخل مهره قرار گیرد

نحوه بستن لوله زیر سینک ظرفشویی دو قلو

سیفون ظرفشویی اصلی را وصل کنید!

بعد از اینکه دوسیفون کوچک زیر سینک رابه سه راهی وصل کردید حالا نوبت به سیفون اصلی می رسد این سیفون از ورود بوی نامطبوع و حشرات موذی مثل سوسک و... به داخل سینک جلوگیری می کند.
سیفون اصلی از یک ورودی در بالای سیفون و یک خروجی با ارتفاع کمتر تشکیل شده است که ورودی آن از سه راهی است و خروجی آن را خرطومی خروجی تشکیل می دهد.

لوله ظرفشویی خرطومی به لوله فاضلاب را محکم ببندید!

.طریقه نصب اتصالات زیر سینک ظرفشویی بدین صورت است که زمانی که سه راهی را به وردی سیفون اصلی وصل کردید حالا آن طر وله خرطومی که دارای برجستگی می باشد را به وسیله همان مهره های پلاستیکی به خروجی سیفون اصلی باید وصل کنید و خروجی را به سمت لوله فاضلاب اصلی ساختمان قرار دهید..
در طرف دیگر لوله خرطومی واشر سیاه بزرگ را وصل کنید به این صورت که قسمت دندانه واشر به داخل لوله فاضلاب برود و حدود 5 تا 10 سانتی متر از خرطومی دهانه واشر بیرون بزند.
این آخرین مرحله از آموزش طرز بستن اتصالات زیر سینک ظرفشویی بود اگر شماتمام اتصالات را درست سر جای خود قرار دهید می توانید آب را از سینک به داخل لوله فاضلاب به درستی هدایت کنید و مانع از بروز مشکلاتی همچون گرفتگی سیتک ایجاد بوی بد در محیط آشپزخانه و نیز چکه کردن آب به داخل کابینت و... شوید
پس از اتمام نصب سیفون ظرفشویی چنانچه دچار مشکل گرفتگی لوله و چاه سینک چربی ظروف شدید حتما با چاه بازکنی شرق تهران یا دیگر محدوده ها در سایت امیران سرویس تماس بگیرید لوله بازکن شرق تهران در سایت ما با پیشرفته ترین تجهیزات ارائه خدمات دارد.

نحوه بستن لوله زیر سینک ظرفشویی دو قلو

صفحه های پر بازدید لوله بازکنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ( کلیک کنید )