چاه بازکنی با فنر

چاه بازکنی با فنر در سراسر تهران فوری

چاه بازکنی با فنر در سراسر تهران توسط تیم حرفه ای  امیران سرویس بصورت شبانه روزی تضمینی وبدون کثیف کاری انجام می شود. لوله را بازشده تحویل شما میدهیم .

چاه بازکنی با فنر

هیچ چیز بدتر از چاه توالت بالا زده یا لوله فاضلاب گرفته شده نیست.این مشکل فقط در چند دقیقه میتواند خانه را کثیف کند.
در این مطلب ابتدا آموزش چاه بازکنی با فنر دستی را توضیح می دهیم سپس بهترین روش باز کردن فاضلاب یعنی دستگاه لوله بازکنی با فنر برقی را معرفی میکنیم.

علت گرفتگب توالت چیست ؟

گرفتگی توات یکی شایعترین مشکلاتی است که هر کسی می تواند آن را تجربه کند .اما آیا میدانید دلیل این گرفتگی ها چیست؟موترد زیر از اصلی ترین دلایل گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی می باشد :
1. انباشته شدن فضولات: نخ دندان، دستمال کاغذی، صابون، مدفوع، نواربهداشتی، لوازم آرایشی این مواد قابلیت تجزیه شدن ندارند و می تواند فضولات را انباشته کنند و سبب مسدود شدن لوله گردند.

2. افتادن اشیا در چاه توالت: یکی دیگر از علل گرفتگی چاه دستشویی انداختن یا افتادن شی می باشد. هر شی ای که داخل لوله بیفتد می تواند به سرعت باعث گرفتگی شود.

3. مشکل لوله کشی: ممکن است مهندسی لوله کشی مشکل داشته باشد و عامل گرفتگی همین مورد باشد در این شرایط حتما باید از لوله بازکن با فنر و فردی متخصص تماس بگیرید.

لوله بازکنی اسلامشهر

علت گرفتگی لوله فاضلاب بخش های دیگر ساختمان

1. موی بلند
2. رسوب و چربی
3. روغن و چربی
4. پسماند مواد غذایی میوه و سبزیجات
5. افتادن اشیاء
6. سیمان شن و ماسه ( به دلیل نوساز بودن یا داشتن تعمیرات در ساختمان)
7 دستمال کاغذی
8. نوار بهداشتی
9. صابون یا پارچه
10. و غیره

همه این گرفتگی ها راه حل های زیادی برای باز کردن دارند که روش های زیر از مهم ترین آنهاست:

. لوله بازکنی شبانه روزی تهران با فنر برقی( بهترین و تضمینی ترین روش تایید شده توسط مهندسانتاسیسات)
. محلول های شیمیایی ( اصلا توصیه نمی شوود چون امکان دارد باعث پوسیدگی و سوراخ شدن لوله های فاضلاب شود)
. تلمبه دستی
. فنر دستی

چاه بازکنی کاشانی

نحوه چاه بازکنی با فنر دستی

. برای این کار باید ابتدا یک فنر دستی با متراژی که نیاز دارید از فروشگاه تهیه کنید.
. سپس فنر را باز کنید و سر آن را وارد لوله نمایید. این کار را تا جایی که فنر به عامل گرفتگی برخورد کند انجام دهید.
.بعد از آن باید فنر را در جهت عقربه های ساعت یا بر عکس آن بچرخانید تا گرفتگی را از بین ببرد.
. هر زمان احساس کردید گرفتگی باز شده فنر را بیرون بکشید.
. در آخر از یک ظرفش آب جوش یا آب گرم که در آن مایع شوینده حل شده و کف کرده برای شستشویی لوله استفاده کنید.
. پس از این کار بهتر است بازهم آب گرم بدون مایع شوینده را داخل لوله بریزید.
.اگر گرفتگی باز نشد احتمال اینکه گرفتگی سخت و پیچیده باشد و نیاز به لوله بازکنی با فنر برقی باشد نیزوجود دارد.
توجه: فنر دستی شاید در نگاه اول هزینه کمی داشته باشد اما این فنر قادر نیست گرفتگی شدید را باز کند و یا اگر چیزی داخل لوله فاضلاب افتاده باشد نمی تواند آن را از بین ببرد و حتی توان رسوب گیری و جرم گیری هم ندارد این فنر تنها برای گرفتگی های سطحی موثر می باشد.

چاه بازکنی با فنر ( بهترین روش بازکردن لوله فاضلاب)

فنر برقی دستگاهی است که فنری شبیه به سیم دارد و آلیاژ آن از جنس فلز است با پیشرفت تکنولوژی دستگاه لوله بازکنی با فنر هم حرفه ای تر شده است.
امروزه دستگاه هایی مانند ژنراتور برای باز کردن انواع لوله فاضلاب استفاده می شود که بدون کثیف کاری کار را انجام می دهد کامملا فوری لوله را باز می کند و هزینه ارزانتری هم دارد
در واقع این دستگاه ها بدون ضربه زدن و فقط چرخاندن فنر گرفتگی را باز می کنند و به همین خاطر فاضلاب را پخش نمیکنند و لوله بازکنی با فنر برقی بدون کثیف کاری انجام می شود.
با توجه به اینکه قیمت دستگاه لوله بازکنی با فنر گران است و هر کسی نمیتواند تنها برای یکبار باز کردن لوله فاضلاب آن را از فروشگاه خرید کند پس بهترین کار با تماس با شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران است تا یک متخصص و سرویسکار برای رفع گرفتگی درمحل حاضر شود.
نرخ لوله بازکنی با فنر برقی در شرکت امیران سرویس بر اساس نوع گرفتگی میزان و شدت آن همچنین متراژ فنر و موارد دیگری همچونن وجود اشیا و مصالح ساختمانی درون لوله فنر زدن از چند نقطه گرفتگی در شترگلویی یا لوله اصلی می باشد سرویسکاران این شرکت بیش از 20 سال سابقه در زمینه لوله بازکنی و خدمات دیگر دارند.
خدمات این شرکت در سراسر 22 منطقه تهران انجام می شود و دارای شعبات مختلفی که نسبت به آدرس مشتریان عزیز نزدیکترین سرویسکاران به محل را اعزام می نماید تا سریعا به محل برسند و مشکل را حل نمایند.
برای اطلاع از هزینه لوله بازکنی با فنر برقی کافی است با شماره درج شده در وب سایت یا با شماره 09109609060 تماس بگیرید و علاوه بر دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان امیران سرویس از هزینه انجام خدمات نیز مطلع شوید.

چاه بازکنی با فنر

صفحه های پر بازدید لوله بازکنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ( کلیک کنید )