چاه بازکنی کاشانی

بازکردن لوله فاضلاب با فنر

فنر زدن یکی از روش های لوله بازکنی است در این روش از دستگاه های مختلف استفاده می شود.

که رایج ترین آنها در قدیم دریل بوده ودر حال حاضر ژنراتور می باشد فنر زنی لوله فاضلاب برای انواع گرفتگی های ساده یا پیچیده مورد استفاده قرار میگیرد دستگاه فنر برقی دارای اندازه ها و قدرت های متفاوتی است  همچنین مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه فنر برقی دارای اندازه ها و قدرت های متفاوتی است همچنین بر اساس نیاز فنر های بلند کوتاه نازک و قطور جهت بازکردن انواع لوله فاضلاب با فنر در بازار موجود می باشد.

فنر زنی لوله فاضلاب بهترین روش لوله بازکنی

با توجه به تجربه سرویسکاران مجموعه امیران سرویس دستگاه فنر برقی بهترین روش چاه بازکنی است. فنر لوله بازگنی بسیار انعطاف پذیر است و دارای آلیاژ با کیفیت می باشد که سبب می شود هر نوع گرفتگی را بتوان با آن بازکرد.این مورد را باید در نظر بگیرید که استفاده از این دستگاه برای افراد معمولی و غیر فنی آنطور که به نظر می رسد ساده نیست. معمولا فنر زنی لوله فاضلاب باید توسط شرکت های لوله بازکنی تخلیه چاه صورت میکیرد تا نتیجه مطلوب را به همراه داشته باشد. مزیت های منحصر به فرد این ابزار سبب شده تا تمام شرکت ها برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب از آن استفاده نمایند.

مزیت دستگاه فنر برقی

فنر ها انواع مختلفی در بازار دارند هر کدام از آنها برای گرفتگی خاصی مناسب هستند که سرویسکاران بنا به شرایط موجود از آنها استفاده می کنند برخلاف تصور عموم مردم فنر ها هیچ آسیبی به لوله و کاسه توالت نمی رسانند چون آلیاژ آنها انعطاف پذیر است و مخصوص این کار ساخته شده اند. به طور کلی بازکردن لوله فاضلاب با فنر دارای ویژگی های زیر می باشد:
. انجام کار با سرعت بالا
. اندازه کوچک دستگاه
. حمل و نقل آسان
.از بین بردن رسوب و مو
. از بین بردن چربی و روغن
. مقرون به صرفه تر از دستگاه های دیگر
. دارای متراژهای مختلف برای لوله های بلند و کوتاه
. از بین بردن مصالح ساختمانی خشک شده در لوله
. بازکردن انواع گرفتگی بدون نیاز به تخریب

فنرزدن لوله فاضلاب

روش های دیگر بازکردن لوله فاضلاب

اگر اطلاع داشته باشید گرفتگی لوله میتواند به دلایل مختلفی رخ دههد با توجه به نوع و شدت گرفتگی میتوان علاوه برفنر برقی از دستگاه ها و روش های مختلف استفاده نمود که در ادامه چند نمونه از آنها را نام میبریم:
.پمپ هوا
. مکنده
. جارو برقی تر و خشک
. چنگک و انبر فاضلابی
.محلول های اسیدی و شیمیایی
از پمپ هوا و مکنده در شرایطی استفاده می شود که فنر توان بازکردن گرفتگی را نداشته باشد. پمپ هوا و مکنده برای گرفتگی های مناسب است که وسیله ای داخل لوله گیر کرده و یا شن و ماسه درون آن ریخته باشد.
جاروبرقی تر و خشک نیز تقریبا همانند مکنده (ساکشن) عمل میکند . به عنوان مثال هنگام افتادن انگشتر در چاه توالت جارو برقی میتواند گزینه مناسبی برای خارج کردن آن باشد.
کاربرد چنگک و انبر فاضلابی نیز برای وقتی است که داخل لوله وسیله ای افتاده باشد.
در مورد محلول های شیمیایی هم باید بگوییم که مااصلا آنها را پیشنهاد نمی دهیم چون بسیار خطرناک هستند و در شرایط خاص میتوانند سبب پوسیدگی درزهای لوله و اتصالات شوند.

توجه :: در میان تمام روش ها و دستگاه های لولهبازکنی فنر برقی بهترین دستگاه و بهترنی گزینه از نظر کارایی و اقتصادی برای مردم است اگر راه حل تضمینی و بدون خطر برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب میخواهید فنر زنی لوله بهتزین گزینه است.

برای فنر زنی لوله دریل بهتر است یا ژنراتور؟

همه ما میدانیم که تکنولوژی هر چه جلوتر می رود پیشرفته تر و بهتر می شود. در مورد دستگاه فنر برقی نیز این موضوع صدق می کند و قطعا دستگاه ژنراتور از دریل بهتر است دلایل زیر نشان می دهد که چرا ژنراتور بهترین دستگاه برای فنر زنی لوله فاضلاب است.:
. حراقل کثیف کاری
. قدرت بیشتر
. کارایی بهتر
.بازکردن انواع گرفتگی های شدید
. وزن کم در مقابل قدرت زیاد
. انتقال کامل قدرت به فنر
. ضربه کمتر
اما در مورد دریل باید بگوییم که این دستگاه در گذشته استفاده می شد ودر حال حاضر کارایی خوبی برای باز کردن لوله با فنر ندارد. چون دریل ضربات زیادی حین فنر زنی ایجاد می کرد و علاوه بر کثیف کاری زیاد امکان آسیب رساندن به لوله با دستگاه وجود داشت اما ژنراتور تمام قدرت را به فنر انتقال میدهد و فنر ضربه نمیزند به همین خاطر قدرت بیشتری برای بازکردن ایجاد می شودو همچنین کثیف کاری نیز بساری کم و ناچیز است.

فنرزدن لوله فاضلاب

با توجه به توضیحات بالا قطعا متوجه شدید که بازکردن لوله فاضلاب با فنر برقی بهترین گزینه از هر نظر است. این خدمات توسط شرکت امیران سرویس در سراسر تهران ارائه داده می شود لوله بازکنی با فنر مجموعه امیران سرویس توسط بهترین و مجرب ترین سرویسکاران تهران به وسیله دستگاه های بروز و پیشرفته صورت میگیرد تا کیفیت عالی داشته باشد ارائه این سرویس توسط امیران سرویس با حداقل کثی کاری بدون تخریب و شبانه روزی است.

اگر با گرفتگی لوله فاضلاب توالت حمام آشپزخانه و... مواجه شده اید همین حالا میتوانید از خدمات فنر زنی لوله فاضلاب شرکت امیران سرویس با بهترنی کیفیت در سراسر تهران استفاده نمایید بدون کثیف کاری 24 ساعته اعزام سرویسکار فووری به تماام نقاط تهران.

فنرزدن لوله فاضلاب

صفحه های پر بازدید لوله بازکنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ( کلیک کنید )