فنرزن چاه توالت

گرفتگی چاه توالت روش های آسان

گرفتگی چاه توالت ایرانی با مدفوع دستمال کاغذی نوار بهداشتی و مو به آسانی قابل رفع است. برای بازکردن چاه دستشویی در اینجا چندروش فوری آموزش داده ایم
قطعا گرفتگی دستشویی ایرانی زمانی که شما میخواهید از سرویس بهداشتی استفاده کنید. وضعیت ایده آلی نیست و دقیقا بعد از تمام شدن کارتان با یک چاه دستشویی گرفته شده مواجه می شوید که هر لحظه امکان دارد همه جا را کثیف کند.
از همه بدتر بوی بد فاضلابی است که از طریق آب چاه توالت بالا زده مخصوصا وقتی مهمان دارید میتواند بسیار آزار دهنده باشد!
خوشبختانه رفع گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی اصلا کار سختی نیست ودر اینجا تمام راه های بازکردن چاه توالت را آموزش داده ایم تا به سادگی و خیلی سریع در آرامش بتوانید آن را باز کنید و اصلا نگران چیزی نباشید.

علت گرفتگی چاه توالت ایرانی و فرنگی

قبل از هر چیز باید بدانید که گرفتگی توالت ایرانی به چه علتی رخ داده است.
معمولا تمام چاه های توالت به یک شکل دچار گرفتگی می شوند البته مشروط بر اینکه دلیل اصلی مسدود شدن لوله سیمان افتادن اشیا و مواردی شبیه به اینها نباشد.
به طور کلی دلایل گرفتگی چاه توالت عبارتند از:
. موی بلند
.رسوب
. چربی
. مرفوع
. دستمال کاغذی
. نوار بهداشتی
. پلاستیک
. اشیا
. مصالح ساختمانی مثل قیر سیمان دوغاب و...
در بسیاری از موارد که مشتریان نمی دانند برای باز شدن چاه دستشویی چه باید کرد و به ما مراجعه می کنند دلیل اصلی مشکلشان افتادن اهرم شیرآب داخل توالت مدفوع رسوب دستمال کاغذی ودر برخی موارد سیمانی می باشد.
گرفتگی ها بسیار مختلف است و دلیل آن تعیین کننده این است که کدام قسمت دچار مشکل شده است گاهی اوقات سیفون توالت ایرانی میگیرد و آب چاه بالا می زند و برخی مواقع هم جلوتر از سیفون دچار مشکل می شود اینکه در کدام قسمت گرفتگی ایجاد شده اصلا مهم نیست چون با روش های لوله بازکنی که در ادامه گفته شده میتواند آن را باز کنید.

چاه دستشویی گرفته چیکار کنم با اسید باز میشه!

اصلا نباید از اسید های لوله باز استفاده کنید نه برای توالت های ایرانی و نه فرنگی !
اسید های که در بازار موجود هستند همگی قوی می باشند و امکان دارد اتصالات لوله از جمله چسب های نشت گیری را از بین ببرند و لوله های را با نشتی مواجه نمایند
علاوه بر این اسید ها خطراتی از قبیل موارد زیر دارند که توصیه می کنیم برای حفظ جان خودتان هم که شده از آنها استفاده ننمایید:
. خطر سوختگی پوست چشم و بینی
. انتشار گازهای سمی و خطرناک برای انسان به ویژه کودکان و سالمندان
. امکان از بین بردن اتصالات لوله
. امکان سوراخ کردن لوله های چدنی
اگر برای باز کردن لوله فاضلاب دستشویی میخواهید از محلول استفاده نمایید پیشنهاد می کنیم از راه حل های راه حل های رفع گرفتگی توالت به روش خانگی استفاده نمایید که در ادامه آموزش داده شده است.

توالت فرنگی

آموزش نحوه فنر زدن و رفع گرفتگی کفشور قدم به قدم!

گرفتگی چاه حمام آشپزخانه و… از رایج ترین مشکلاتی است که همه ما تا به حال با آن دست و پنجه نرم کرده ایم از بهترین و موثر ترین روش ها جهت رفع این مشکل فنر زدن لوله فاضلاب توالت حمام آشپزخانه و… است.

لوله بازکنی و فنر زنی فاضلاب بدون دانش و مهارت آن ممکن است مشکلات جبران ناپذیری را ایجاد کند بنابراین قبل از هر چیز پیشنهاد می شود که از یک متخصص کمک بگیرید اما اگر دانش کوتاهی دارید در ادامه می توانید روش باز کردن لوله فاضلاب با فنر را آموزش ببینید.

در همین ابتدا خدمت همراهان عزیز سایت امیران سرویس عرض کنم اگر خودتان به هر دلیلی مایل نیستند که این گرفتگی هارا باز کنید می توانید به سایت امیران سرویس مراجعه کرده تا نزدیکترین لوله بازکن به مکان مدنظرتان را در تهران به شما نشان دهیم برای تماس با لوله بازکنی شبانه روزی تهران نزدیک به منطقه خود کافی است روی لینک کلیک کرده و نام منطقه محل زندگی خود در تهران را در کادر ابتدای سایت جستجو نمایید.

اگر با روش هایی که گفته می شود لوله باز نشود چه کار باید کرد؟

اپیشنهاد می کنیم در ادامه نمونه از روش های فنر زنی لوله های فاضلاب را امتحان کنی تا علاوه بر اینکه با روش های ما آشننا شوید ببینید که لوله بازکنی توالت و سایر قسمت ها کثیف کاری ندارد
اگر روش هایی که گفته شد جواب نداد و نتیجه بخش نبود به این معنی است که گرفتگی توالت شما بسیار شدید و سخت است.
این گرفتگی میتواند به دلیل کم شدن قطر لوله فاضلاب و لجن دستمال کاغذی رسوب زیاد سیمان دوغاب و... باشد که نیاز به فنر برقی دارد تا یک فرد متخصص بتواند با تجربه و تخصص خود این گرفتگی را تضمینی باز کند.

لوله بازکنی فاضلاب با بهترین روش رفع گرفتگی آن!

چاه بازکنی چاه حمام از تضمینی ترین روش های رفع گرفتگی فاضلاب است اگر گرفتگی سخت و شدید باشد و نتوان با روش های ساده ای همچون تلمبه دستی آن را رفع کرد فنر زنی فاضلاب می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

چرا باید برای رفع گرفتگی فاضلاب از فنر استفاده کنیم؟

چاه فاضلاب حمام به علت اینکه ورودی کوچکتری نسبت به چاه توالت دارد خوشبختانه اشیاء بزرگ داخل آن نمی افتند اما از طرفی با توجه به کوچک بودن قامه و لوله فاضلاب آن چاه حمام قابلیت این را دارد که با کوچکترین علتی مسدود شود و به همین دلیل مشکلات زیادی را در منزل برای افراد به بار می آورد.
در صورتی که خود فرد نتواند با شیوه های مختلف مثل نحوه استفاده از فنر لوله بازکن این گرفتگی را برطرف کند باید با لوله بازکنی جنوب تهران یاهر لوله بازکنی نزدیک محل زندگی خود در تهران تماس بگیرد تا بتوانند با دستگاه فنر زنی یا با استفاده از راه کارهای دیگر گرفتگی را برطرف نمایند.
لوله بازکن جنوب تهران امیران سرویس بلافاصله پس از تماس شما فوری در محل حضور پیدا می کند و به صورت تضمینی و با هزینه ای مناسب گرفتگی لوله فاضلاب حمام را رفع می کند برای تماس با شماره تلفن متخصصین چاه بازکنی جنوب تهران کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید.

چاه بازکنی کاشانی

نحوه فنر زدن لوله فاضلاب به چه صورت است؟

اگر قصد دارید که خودتان در منزل به فنر زدن چاه حمام آشپزخانه و...مشغول شوید حتما مراحل نحوه استفاده از فنر لوله بازکن را به دقت دنبال کرده تا بتواند نتیجه مطلوبی را کسب نمایید.

1-تهیه فنر لوله بازکنی

در این مرحله از فنر زدن لوله فاضلاب شما ابتدا به مغازه ها ی ابزار فروشی مراجعه کرده و بازکردن لوله فاضلاب با فنر را با مغازه دارها مطرح نمایید پیشنهاد ما به شما این است که از فنر های لوله بازکنی دستی که به شما معرفی خواهند کرد استفاده کنید چرا که میزان و سرعت چرخشی آنها بستگی به میزان نیرویی دارد که شما به آنها وارد می کنید و به سادگی قابل کنترل می باشند.
فنر های لوله بازکن دستی می توانند برای کارهای دیگر مانند فنر زدن توالت ایرانی و یا دیگر گرفتگی ها به درد بخورند لذا داشتن یکی از این فنر ها در منزل کافی است برای مطالعه شیوه فنر زنی توالت ایرانی به مقاله فنر زدن توالت ایرانی در سایت امیران سرویس مراجعه نمایید.

فنرزن چاه توالت

شما در این مرحله از روش باز کردن لوله فاضلاب با فنر کافی است تا درپوش لوله فاضلاب را بردارید و سرفنر را به آرامی داخل لوله فرو نمایید.
توجه کنید هنگامی که فنر شما به قسمت خمیدگی و یا به اصلاح زانویی لوله رسید می توانیدکمی فنر را بچرخانید و با استفاده از نیروی دست آن را به آرامی رو به جلو هدایت کنید این کار را تا زمانی انجام دهید که فنر شما دیگر جلوتر نرود و یا اصطلاحا به محل گرفتگی لوله رسد. این مرحله از کار را باید با دقت فراوان انجام دهید زیرا بسیار حساس بوده و ممکن است در حین کار فنر داخل لوله گیر کند.

3- چرخاندن فنر لوله بازکنی

در این مرحله از فنر زدن لوله فاضلاب حمام بعد از اینکه به محل گرفتگی رسیدید باید فنر را در جهت عقربه های ساعت به آرامی بچرخانید تا جایی که احساس کنید چرخش فنر به حالت عادی در آمده است.
در هنگام فنر زنی فاضلاب حمام مراقب باشید که اگر فنر نمی چرخد نیروی زیادی بر روی فنر وارد نکنید.
کمی فنر را بالا کشیده و از قسمت بالاتر شروع به چرخاندن کنید و در ادامه کم کم فنر فنر را به جلو هل دهید اگر نیروی زیادی هنگام فنر زدن لوله فاضلاب حمام بر روی فنر اعمال کنید باعث شکسته شدن فنر و یا سوراخ شدن لوله فاضلاب حمام خواهید شد.

4- در آوردن فنر از داخل لوله

در این مرحله از فنر زدن چاه حمام بعد از اینکه احساس کردید فنر زاحت تر می چرخد می توانید فنر زا به جهت عکس عقربه های ساعت بچرخانید تا فنر به همراه رسوبات و موادی که راه لوله را مسدود کرده است خارج شود.

نکاتی مهم در باره فنر زنی فاضلاب حمام آشپزخانه و... که باید بدانید

برای فنر زدن لوله فاضلاب حمام باید چندین نکته بسیار مهم را همواره به خاطر داشته باشید در لیست زیر بیان شده است .
- اگر خودتان به هر دلیل موفق به یاد گیری روش بازکردن لوله فاضلاب حمام نشدید باید توجه کنید که به هیچ وجه از راه های غیر اصولی و نامتعارف لوله بازکنی استفاده نکنید و حتما با امیران سرویس تماس بگیرید.
.- قبل از فنر زدن لوله فاضلاب حمام می توانید مقداری آب جوش به همراه مقداری مواد شوینده از قبیل شامپو یا مایع دستشویی و امثال آن را داخل چاه بریزید تا گرفتگی ها کمی نرم تر شده و به راحتی باز شوند.
-بهتر است کمی فنر زدن چاه حمام و سایر مکان هارا چند بار تکرار کنید تا مطمئنشوید که داخل لوله هیچ شیء مزاحمی که باعث مسدود شدن لوله باشد قرار نگرفته است .
-بعد از فنر زنی فاضلاب حمام دستشویی و سینک ظرفشویی مقداری آب داغ به داخل چاه حمام بریزید تا اگر مواد کوچک یا لجنی هم باقی مانده است را شسته و لوله را به صورت کامل تمیز کند.
- به دلیل اینکه حمام محیطی سر بسته است فنر زدن لوله فاضلاب حمام و یا استفاده از تلمبه دستی می تواند بهترین راه حل برای برطرف کردن گرفتگی چاه باشد از این رو سعی کنید حتی الامکان از محلول های لوله بازکنی اسیدی در این محیط سر بسته استفاده نکنید.

تماس با چاه بازکنی بازکردن لوله فاضلاب بافنر؟

باید توجه کنید که یادگیری نحوه فنر زدن لوله فاضلاب حمام باعث می شود که در بسیاری اوقات از تماس با لووله بازکنی بی نیاز شوید ولی باید بدانید که جهت رفع گرفتگی های شدید حتما باید از لوله بازکن مجرب در سایت امیران سرویس کمک بگیرید تا با استفاده از دستگاه های مخصوص بتواند گرفتگی هارا برطرف نماید.

جمع بندی در خصوص فنر زدن لوله آب گرم حمام

امیدوارم برای شما همراهمان عزیز امیران سرویس این موضوع را جا انداخته باشیم که با یادگیری فنر زدن لوله فاضلاب حمام خودتان می توانید گرفتگی چاه حمام را بازکرده و هزینه ای پرداخت نکنید اما یادتان باشد که قبل از انجام این کار توسط خودتان حتما این مقاله از سایت مارا به دقت مطالعه کرده و به نکات ذکر شده در خصوص فنر زدن لوله اب گرم حمام توجه کافی داشته باشید.
چنانچه تمام مراحل شرح داده شده را طی کردید اما به نتیجه نرسیدید حتما با تکنسین های لوله بازکنی در مناطق تهران که شماره آنها در صفهات سایت درج شده است تماس حاصل کنید.




صفحه های پر بازدید لوله بازکنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ( کلیک کنید )