پودر چنته

پودر چنته راهکاری کاربردی برای باز کردن لوله !؟

چنته نوعی پودر لوله بازکنی است که از آن برای برطرف کردن گرفتگی لوله ها استفاده می شود مانند محلول های لوله بازکن پودر چنته هم روشی برای باز کردن لوله هاست یکی از موارد مصرف پودر چنته بازکردن گرفتگی لوله های سینک ظرفشویی است معمولا برای برطرف کردن گرفتگی لوله های سینک از روش هایی مانندفنر زدن و یا تجهیزات لوله بازکنی استفاده نمی شود.

این ماده نوعی ماده لوله بازکن است که روش مصرف و ساده ای دارد قبل از اینکه محلول های لوله بازکن به بازار عرضه شود از این پودر برای رفع گرفتگی سینک و یا لوله های فاضلاب حیاط استفاده می شود.

به طور کلی پودر چنته برای گرفتگی سطحی و انسداد ناشی از تجمع چربی موثر است معمولا برای گرفتگی لوله های فاضلاب و سینک خانه های قدیمی از این پودر استفاده می شود.

چطور از پودر لوله بازکن چنته استفاده کنیم؟

پودر چنته روش و دستور العمل خاصی برای استفاده ندارد و به راحتی می توان از آن استفاده کرد. برای استفاده از این پودر ابتدا محل گرفتگی را مشخص کنید سپس مقداری از این ماده را درون لوله ای که دچار گرفتگی شده است بریزید و کمی صبر کنید بعد از گذشت زمان پودر چنته اثر می کند و گرفتگی لوله فاضلاب را برطرف می کند.
در این مرحله شیر آب را باز کنید تا باقی مانده محلول و جرم های مانده در لوله پاک و شسته شود شما به کمک این پودر می توانید به راحتی گرفتگی های سطحی ناشی از چربی مواد زائد را از بین ببرید در زمان استفاده از این پودر این نکته را به خاطر داشته باشید که استفاده زیاد از این پودر می تواند منجر به پوسیدگی لوله های فاضلاب شود.

گرفتگی سینک آشپزخانه

مزایای استفاده از پودر چنته

یکی از بهترین روش ها برای برطرف کردن گرفتگی لوله های فاضلاب و سینک که با ذرات غذا و چربی و اشغال های دیگر مسدود شده اند استفاده از چنته در کنار سایر محلول های لوله بازکن است در این بخش قصد داریم تا مزایای استفاده از آن توضیح دهیم
پودر چنته قدرت بسیار بالایی در پاک کردن و از بین بردن ضایعات و مواد باقی مانده در لوله های فاضلاب دارد پس از اینکه مواد را درون لوله بریزید تمام مواد موجود در لوله ها حل می شوند و به ارحتی از لوله های خارج می شوند به همین دلیل این ماده یکی از بهترین گزینه ها برای باز کردن لوله فاضلاب سینک ظرفشویی است.

عوارض استفاده از این لوله بازکن

تا این قسمت در مورد نحوه استفاده از پودر چنته و مزایای آن توضیح داددیم در این قسمت معایب و عوارض چنته را بررسی خواهیم کرد استفاده بیش از حد به مرور زمان باعث آسیب رساندن به لوله ها و ایجاد پوسیدگی در لوله ها می شود.
علاوه بر این استفاده مداوم از پودر لوله باز کن برای باز کردن گرفتگی های شدید لوله ها نه تنها به برطرف کردن گرفتگی ها کمک نمی کند بلکه باقی ماندن این ماده شیمیایی در لوله برای مدت طولانی منجر به ایجاد سوراخ و شکستگی در سطحلوله ها می شود در نتیجه براثراین پوسیدگی ها و سوراخ شدن باعث هدر رفتن آب و بروز نم و رطوبت در ساختممان می شود این موضوع می تواند خطرات جدی را به دنبال داشته باشید این موضوع را می توان به عنوان مهم ترین عوارض چنته معرفی کرد.

پودر چنته

صفحه های پر بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ( کلیک کنید )