سه نظام لوله بازکنی

قیمت سه نظام لوله بازکنی واقعا چقدر است؟

دستگاه سه نظام لوله بازکنی یکی از ابزار آلاتی می باشد که در تجهیزات لوله و چاه بازکنی جهت بازکردن لوله ها از آن استفاده می شود. اکثرمردم با این آشنایی ندارند و تنها نام آن را از تکسین های لوله بازکن شنیده اند.

در ارائه خدمات لوله بازکنی گاها نیاز است تا از این دستگاه جهت بازکردن لوله استفاده شود اما همیشه نیاز به استفاده از آن نیست. قیمت سه نظام لوله بازکنی بالا است و زمانی که نیاز به استفاده از این وسیله باشد تکسین لوله بازکنموظف است قبل از شروع کار این موضوع را با مشتریان در میان گذاشته و از آنها کسب اجازه کند.

درست است که گفتیم قیمت لوله بازکنی با فنر سه نظام بالا است اما تکسین های لوله بازکن اجازه سوء استفاده و کلاه برداری از این موضوع ندارند لوله بازکن ها و چاه بازکن ها اجازه ندارند به مشتریان دروغ بگویند و به بهانه استفاده از سه نظام لوله بازکنی هزینه فنر زدن چاه توالت هزینه فنر زدن لوله و… را بیش از حد لازم دریافت کنند.

با توجه به این موضوع که کسب اطلاعات درست در خصوص قیمت سه نظام لوله بازکنی و چیستی آن دغدغه بسیاری از کاربران است سایت امیران سرویس در این مقاله به صورت کامل این موضوع را مورد بررسی قرار داده و به شرحح کاملی در خصوص نرخ قیمت قیمت لوله بازکنی با فنر سه نظام پرداخته است.

البته اگر در تهران هستید از بابت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب منزلتان هیچ نگرانی نداشته باشید چرا که سایت لوله بازکنی امیران سرویس با اعزام مورد اعتماد ترین متخصصان در سراسر تهران می تواند خدماتی با کیفیت و قیمت مناسب به شما ارائه دهد. علاوه بر این تیم پشتیبان امیران سرویس پس از انجام کار با مشتریان تماس گرفته و میزان رضایت آنها از کار را جویا می شوند و در صورت نارضایتی مشتریان این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

سه نظام لوله بازکنی چیست؟

.سه نظام لوله بازکنی قطعه ای کوچک است که در دستگاه لوله بازکنی یا همان دستگاه فنر زنی استفاده می شود و مانند سری دریل که مته را درون خود نگه می دارد این قطعه هم فنر را بعد از چرخش موتور الکتریکی نگه داشته که قطعه به اطراف پرت نشود.

این قطعه از جنسهای برنجی آلمینیومی و استیل ساخته می شود که همگی مانند شکل زیر از سه قسمت تشکیل شده و با فنر سه فنر کوچک به هم متصل میشود.

سه نظام لوله بازکنی خود انواع مختلفی دارد که با توجه به قدرت دستگاه ها دسته بندی می شوندمانند:

. سه نظام دستگاه 4 پایه دینام 550

. سه نظام دستگاه فرقونی دینام 1400

.سه نظام دستگاه سه پایه دینام 750

سه نظام لوله بازکنی

قیمت لوله بازکنی با فنر سه نظام

معمولا چالش بر انگیز ترین بحث درمورد سه نظام لوله بازکنی قیمت آن است که برخی از افراد لوله بازکنی متاسفانه از این قضیه سوء استفاده می کنند.
البته طبق تعرفه های اتحادیه لوله بازکن ها استفاده از سه نظام قیمت بیشتری نسبت به سایر خدمات دارد اما به این صورت نیست که دیگر تفاوت قیمت آن هوش از سر افراد ببرد!
در لیست زیر ما قیمت سه نظام لوله بازکنی را برای شما ذکر کرده ایم اما این را در نظر داشته باشید که قیمت این وسیله که در لیست زیر عنوان شده است تنها قیمت یک سه نظام که با توجه به شدت مشکل پیش آمده و نوع ممکن است تعداد بیشتری از آن استفاده می شود و هزینه کار متفاوت باشد.:
. قیمت سه نظام مورد استفاده در دستگاه برقی 375 واتی: 550000 هزارتومن
.قیمت سه نظام مورد استفاده در دستگاه برقی 550 واتی: 750000 هزارتومن
دستگاه برقی که جهت بازکردن چاه فاضلاب از آن استفاده می کنند ممکن است قوی تر و 550 واتی باشد و یا صعیف تر و 375 واتی باشد از این رو سه نظام مورد استفاده در آن نیز قیمت های متفاوتی دارد.
این نکته را فراموش نکنید که لوله بازکن موظف است اگر می خواهد کاریمانند استفاده از سه نظام لوله بازکنی یا ریختن اسید درون چاه انجام دهد حتما باید قبل از آن شما را در جریان گذاشته و پس از مطرح کردن قیمت و کسب اجازه از شما کار ادامه دهد.

سه نظام لوله بازکنی

در ضمن امیران سرویس به شما تضمین میدهد با کمترین قیمت و بهترین ابزار و دستگاه بدون آسیب به لوله یا کاسه توالت ایرانی و فرنگی مشکل شما مشتریان عزیز را بر طرف کند

سه نظام لوله بازکنی

صفحه های پر بازدید لوله بازکنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ( کلیک کنید )