لوله بازکنی اسلامشهر

علت گرفتگی لوله فاضلاب

زمانی که لوله فاضلاب مسدود می شود میتواند باعث شود فاضلاب کثیف از لوله فاضلاب شما خارج شده و وارد خانه شود این موضوع شاید باعث آسیب دیدن کف خانه دیوارهها و وسایل شما شود.ناگفته نماند که اگر به موقع اقدام به برطرف کردن مشکل و رفع گرفتگی لله فاضلاب نکنید قطعا آسیب های جدی به سیستم لوله کشی وارد میشود پس بهتر است قبل از اینکه گرفتگی به یک مشکل فاجعه بار تبدیل شود آن را شناسایی کنید.

برای اینکار ابتدا باید بدانید علت برگشت آب از لوله فاضلاب چیست به این ترتیب میتوانید انسداد را قبل از اینکه به یک نگرانی تبدیل شود و قبل از استفاده از خدمات لوله بازکنی اصلاح کنید.

خطوط لوله فاضلاب چیست و در صورت گرفتگی آنها چهاتفاقی می افتد؟

هر خانه دارای یک لوله افقی اصلی است که از بالای ساختمان تا انتهای کشیده شده لوله های فرعی داخل واحد ها به این لوله متصلل هستند و به کمک آنها آب و فاضلاب توالت آشپزخانه حمام و ظرفشویی به بیرون از ساختمان منتقل می شوند.
هر لوله فاضلابی ممکن است به علل مختلف مسدود شود زمانی که این اتفاق رخ میدهد آب و فاضلاب به سمت خانه برمیگردد و از لوله ها بالا میزند این اتفاق باعث کثیف شدن خانه می شود و اگر به موقع محل و علت گرفتگی شناسایی و رفع نشود میتواند آسیب های جدی به ساختمان وارد نماید.
در صورتی که به موقع گرفتگی لوله های فاضلاب را رفع نکنید این مشکل میتواند باعث نشتی دیوارها کف ترکیدگی لوله و اتصالات شود.

علائم گرفتگی لوله فاضلاب

در اینجا علت گرفتگی لوله فاضلاب بخش های مختلف ساختمان ها از جمله توالت حمام ظرفشویی آشپزخانه پارکینگ حیاط پشت بام و سایر بخش ها توضیح داده شده تا به خوبی ا علل مختلف آشنا شوید و هنگام گرفتگی بدانید مشکل از چیست.

رفع بوی بد آشپزخانه

1- علت گرفتگی توالت

. استفاده بیش از حد از دستمال کاغذی
. افتادن اشیا غیر قابل شستشو در لوله توالت
. ریختن مواد آرایشی و بهداشتی بانوان در توالت
. گرفتگی شترگلو
. گرفتگی لوله اصلی
. ایراد در لوله کشی
. چربی و روغن
. مو
. رسوب و جرم
. مصالح ساختمانی
. کم بودن شیب لوله
. کوچک بودن قطر لوله

2- علت گرفتگی لوله ظرفشویی و کف آشپزخانه

. روغن و چربی
. پسماند مواد غذایی
. اشیا کوچک

. مو
. تفاله چای و قهوه
. کم بودن شیب لوله
. ایراد فنی در لوله فاضلاب

توالت فرنگی

3- علت گرفتگی لوله فاضلاب حمام

. مو
. اشیا
. جرم
. رسوب کردن کف صابون
.کم بودن شیب لوله

4- علت گرفتگی لوله فاضلاب اصلی ساختمان

. ریختن آشغال
. رسوب و جرم
. چربی و روغن
. مو و پرز
. اشیا
. ورود هر گونهاشیا یا مواد اضافی از لوله های فرعی به لوله اصلی

5-علت گرفتگی حیاط پارکینگ و تراس

. شن و ماسه
. خاک
.ریشه درخت
.اشیا
. مصالح ساختمانی
. شیب کم لوله فاضلاب
. ایراد در لوله کشی

هنگام گرفتگی لوله فاضلاب چه کار کنیم؟

در زمان گرفتگی لوله فاضلاب همانطور که در ابتدای مطلب توضیح دادیم میتوانید بر روی لینک مقاله روش های خانگی بازکردن لوله کلیک کنید و از آموزش های منتشر شده استفاده کنید اگر گرفتگی سطحی و جزئی باشد معمولا معمولا با امتحان کردن چند راه حل گرفتگی باز خواهد شد اما اگر گرفتتگی شدید و سخت باشد باید از خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه استفاده نمایید.
گاهی اوقات پیش می آید که گرفتگی آنقدر شدید است که هیچ روش خانگی نمیتواند آن را باز کند در چنین شرایطی حتما باید از تخصص یک فرد با تجربه و دستگاه حرفه ای استفاده نمود شرکت امیران سرویس با در اختیار داشتن تیم حرفه ای و مجرب خدمات چاه بازکنی تهران را با بهترین کیفیت به وسیله متخصصین و دستگاه های پیشرفته انجام می دهد.
اگر گرفتگی لوله دارید و علت آن را نمیدانید بایک تماس میتوانید نزدیکترین لوله بازکن حرفه ای را در نزدیکی لوله دارید و علت آن را نمیدانید بایک تماس میتوانید نزدیکترین لوله بازکن حرفه ای را در نزدیکی محدوده سکونت خود در تهران بیابید و سریعا مشکل را برطرف کنید
ما همه روزه در تمامی ایام سال بصورت 24 ساعته بدون تعطیلی آماده خدمت به مشتریان عزیزمان هستیم.

صفحه های پر بازدید لوله بازکنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ( کلیک کنید )