نحوه از بین بردن سوسک توالت دستشویی خانه و سوسک کابینت

روش ساده از بین بردن سوسک فاضلاب و کابینت 100% تضمینی

از بین بردن سوسک فاضلاب دغدغه بسیاری از مردم امروز است که برای انجام آن روش های خانگی و صنعتی کمک می گیرند سوسک ها جانوران موذی و آلوده ای هستند که سلامت محیط را به خطر می اندازند.

وجود آن ها سبب انتقال بیماری های مختلف شده و مواد آلوده ای به سرویس بهداشتی و چاه های فاضلاب منتقل می کنند. 

از بین بردن سوسک فاضلاب وتوالت با محلول پیاز

برای این منظور یک عدد پیاز و یک قاشق جوش شیرین آماده کرده و آن هارا با یکدیگر ترکیب می کنیم این مواد را د گوشه های منزل قرار داده و سوسک هایی که در سوراخ ها و کناره ها ی دیوار مخفی شده اند از مخفیگاه خود خارج کنید.
سپس برای نابودی آن ها از روش های مختلفی استفاده نمایید.

استفاده از ترکیب فلفل سیر پیاز

برای این منظور یک پیاز کامل را خورد کرده و آن را با 1 قاشق فلفل قرمز و یک حبه سیر خورده شده مخلوط کنید به این مواد کمی آب اضافه کنید و تا به صورت یک محلول آماده شوند محلول را به مدت یک ساعت استراحت دهید تا مواد خیس خورده و خواص آن بیشتر شود سپس محلول را در یک بطری بریزید و در محل رفت و آمد سوسک ها اسپری کنید.

نحوه از بین بردن سوسک توالت دستشویی خانه و سوسک کابینت

روش های صنعتی از بین سوسک فاضلاب و کابینت

استفاده از روش های خانگی برای از بین بردن سوسک های فاضلابی اغلب بی خطر بوده و با هزینه کمتری صورت می گیرد اما روش های صنعتی و حرفه ای در این زمینه به شما کمک می کنند تا در زمان کمتری از شر این جانورا راحت شوید برخی از مردم به جای استفاده از این روش ها از چاه بست بر روی کاسه توالت استفاده می کنند اما به جز این ابزار روش های زیر نیز در دفع سوسک ها تاثیر گذار خواهند بود:

نحوه از بین بردن سوسک توالت دستشویی خانه و سوسک کابینت

از بین بردن سوسک فاضلاب با گازوئیل

گازوئیل به سرعت سوسک های توالت شما را از بین می برد و آن ها را در کسری از ثانیه می کشد بوی این ماده برای سوسک ها آزار دهنده بوده و آن ها را از محل مورد نظر فراری می دهد از این رو بسیاری از مردم این ماده را برای از بین بردن این جانوران موذی به کار می رند استفاده از گازوئیل به صورت مستقیم در چاه های توالت و آشپزخانه صورت می گیرد برای این منظور یک لیوان از این ماده را درون چاه ریخته و منتظر فرار دسته جمعی سوسک ها باشید!

سم سوسک فاضلاب و استفاده از روش های سمپاشی

برای نابودی کامی این جانوران این روش بسیار کار آمد است و یه عنوان مطمئن ترین راهکار دفع سوسک های مزاحم شناخته می شود. بسیاری از سوسک ها در دیواره های توالت زندگی می کنند و به همین خاطر استفاده از سموم مخصوص بهترین روش نابودی آن ها به شما می رود.

مهم ترین نکات از بین بردن سوسک دستشویی

برای از بین بردن این جانوران موذی باید به چند نکته ساده در سرویس بهداشتی یا محیط منزل خود توجه داشته باشید رعایت این نکات به شنا در رفع کامل این مشکلات چاه و فاضلاب کمک می کند:

جلوگیری از ایجاد رطوبت در محیط

سوسک ها به محیط های مرطوب علاقه مند هستند و به محض مواجهه با این شرایط به سرعت شروع به تکثیر در محل مورد نظر می کنند این جانوران بدون وجود رطوبت نمی توانند زندگی کنند به این ترکیب بهترین روش نابودی آن ها از بین بردن رطوبت محیط است برای این منظور از نشتی شیر توالت و دستشویی جلوگیری کرده و در صورت نیاز آن را ترمیم کنید.

جلوگیری از پر شدن سطل زباله

یکی از مکان های آلوده ای که بستر مناسبی برای رشد جانوران موذی فراهم می کند سطل زباله است به همینن خاطر خالی نگه داشتن سطل زباله و جلوگیری از آلودگی در محیط یک اصل اساسی برای از بین بردن سوسک فاضلاب به شمار می رود پر بودن سطل زباله باعث ایجاد بوی بد در محیط می شود ودر نهایت به تکثیر بیشتر سوسک ها می انجامد.

نظافت به موقع محیط

در صورتی که محیط زندگی شما تمیز نباشد خورده های غذا بر روی زمین جمع شده و مواد غذایی مورد نیاز برای رشد سوسک هارا فراهم می کنند در صورتی که در محل زندگی سوسک ها تغذیه آن ها فراهم نباشد فرآیند تخم ریزی انجام نشده و سوسک ها به تدریج محیط زندگی خود را عوض می کنند خورده نان هایی که به کف آشپزخانه می چسبد چربی های چسبیده به سینک و سبب آلودگی محیط می شوند پس برای از بین بردن سوسک های فاضلابی باید به نظافت و تمیزی منزل توجه داشته باشید.

جلوگیری از بازگشت دوباره سوسک ها

پس از رفع کامل این مشکلات از بازگشت مجدد سوسک ها باید از روش های زیر استفاده کنید:
1 . پر کردن منافذ و سوراخ های خانه از بین بردن ترک های ساختمان
2. استفاده از تله های چسبیی در محل رفت و آمد سوسک ها
3. استفاده از چسب های سوسک برای نابودی سوسک ها
4. استفاده از سوسک کش های شیمیایی برای فرار دادن این جانوران

جمع بندی

در این گزارش با راهکار های از بین بردن سوسک توالت آشنا شده و با روش های خانگی و صنعتی کشتن و از بین بردن این حشرات موذی آشنا شدید از بین بردن سوسک دستشویی برای جلوگیری از بروز بیماری ها بسیار اهمیت دارد در صورتی که روش های خانگی برای از بین بدرن این جانوران موذی موثر واقع نشوند باید حتما از روش های صنعتی و ابزار مواد شیمیایی استفاده کنید تا این مشکلات را در اسرع وقت از بین ببرید.

صفحه های پر بازدید لوله بازکنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ( کلیک کنید )