گرفتگی سینک آشپزخانه

با موادی که باعث گرفتگی لوله ها می شوند آشنا شوید

مردم اغلب هنگام ظرف شستن و… چیزی را در زیر آب تخلیه می کنند و حتی به عواقب آن فکر نمی کنند آیا می دانید که چیزهایی هرگز نباید در راه آب ریخته شوند؟

توصیه می کنیم این لیست را یک بار و برای همیشه به خاطر بسپارید.

برنج ماکارانی

ماکارانی و برنج به مرور زمان آب را جذب می کنند و بسیار بزرگتر از گذشته می شوند و زمان زیادی طول می کشد تا آنها در آب حل شوند که به راحتی می تواند باعث گرفتگی راه آب شوند.

ورود این مواد به راه آب و فاضلاب ممنوع

تصور کنید که آرد و آب در داخل سیفون شما ترکیب شدهو یک ترکیب چسب مانند درست می کنند این مخلوط می تواند زباله های دیگر را به خود جذب کند و گرفتگی بزرگی را ایجاد کند.

برخی تصور می کنند که دارو به راحتی در آب حل می شود بنابراین قرص ها را در راه آب می اندازد در واقعیت آنهادر آب حل نمی شوند آنها آب را آلوده می کنند فیلتر های آب می توانند اکثر میکروارگانیسم هارا پاک کنند اما هیچ فیلتری وجود ندارد که بتواند آلودگی داروها را از آب پاک کند.

قمو یکی از شایع ترین دلایلی است که لوله ها در حمام قفل می شوند این خصوصا در مورد موهای بلند صدق می کند زمانی که موها به داخل زهکشی می شوند درون آن گیر می کنند و یک توپ تشکیل می دهند که به عنوان یک توری برای سایر زباله ها عمل می کند بنابراین دفعه دیگر که موها را از برس یا شانه های خود تمیز می کنید حتما آن را داخل سطل زباله انداخته و سعی کنید قبل از دوش گرفتن هر بار موهای خود را شانه بزنید با این کار میزان موهای موجود در چاه کاهش می یابد.

مهم نیست که زباله های ساختمانی از کجا به وجود آمده است شما هرگز نباید آنرا داخل چاه تخلیه کنید خواه این قطعه ها کوچک و بزرگ باشند تکه های بزرگ گرفتگی ایجاد می کنند و ریزه ها می توانند راه های آن را به طور کامل ببندند و حتی به مشکلات جدی تری منجر شوند.

کاندوم

ممکن است در ابتدا کاملا بی گناه به نظر برسند اما باید در نظر داشته باشید که آنها از لاتکس ساخته شده اند که هرگز حل نمی شوند آنها همچنین می تواننند بسیار خوب کش بیایند و درون لوله ها گیر کنند علاوه بر این کاندوم ها می توانند از هوا آب یا سایز زباله پر شوند که منجر به گرفتگی بسیار جدی تر و خلاص شدن از آن بسیار سخت است.

ته سیگار

مشکل این است که فیلتر سیگار مصنوعی است و آب را جذب می کند و منبسط می شود بدترین قسمت این است که هرگز حل نمی شود دود سیگار همچنین حاوی مواد شیمیایی مضر است مختلفی مانند نیکوتین است که می تواند منبع آب را آلوده کند.

محصولات زنانه

همه می دانند که این موارد برای جذب رطوبت طراحی شده اند بنابراین می توانند به طور چشمگیریدر اندازه افزایش یافته و به یک گرفتگی بسیار جدی منجر شوند.

صفحه های پر بازدید لوله بازکنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ( کلیک کنید )