رفع گرفتگی چاه توالت با سلفون

رفع گرفتگی توالت 100% تضمینی

رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی به رو ش خانگی با این 6 روش طلایی به سادگی مثل آب خوردن انجام می شود و دیگر نیاز نیست پول بابت خدمات بدهید و خودتان می توانید دست به کار شوید 

در ابتدا لازم می دانیم روش لوله بازکنی فوری که واقعا یک روش طلایی و منحصر به فرد است و البته ایده ای ناب برای رفع انواع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی از جمله موارد زیر می باشد را توضیح دادیم:

1-چگونه می توان با پلاستیک و یا سلفون به روش خانگی بدو اسید باز کنید؟

پوشاندن پلاستیک یا سلفون روی نشیمن گاه توالت فرنگی یک روش خوب برای رفع گرفتگی توالت فرنگی به روش خانگی بدوون اسید است.
نشیمن گاه توالت فرنگی را با سلفون یا پلاستیک کاملا بپوشانید.
دکمه فلاش تانک را فشار دهید
پوشش سلفون باید توسط آب بالا بیایید.
زیرا آب به داخل کاسه توالت پر خواهد شد
ودر آخر پوشش را به داخل فشار دهید
این کار در داخل کاسه توالت فشاری ایجاد می کند که گرفتگی توالت فرنگی شما باز خواهد شد.

روش بازکردن لوله توالت در خانه

با انجام روش اول مطمئن باشید هر نوع گرفتگی معمولی را به جز رسوب و گرفتگی های سخت و پیچیدهبرطرف خواهید کرد. اما اگر روش اولی به هر دلیلی کاساز نبود از 5 روش دیگر که در ادامه توضیح داده می شود استفاده کنید.

رفع گرفتگی چاه توالت با سلفون

این روش یکی از بهترین و سریعترین روش های لوله بازکنی توالت به ویژه برای گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع می باشد اگر از سرویس بهداشتی استفاده کرده اید و آب تخلیه نمی شود بهتر است آب گرم را باز کنید و بگذارید به خوبی داغ شود سپس مقدار کافی از مایع شوینده مثل مایع دستشویی را درون کاسه توالت بریزید و کمی صبر کنید و سپس آب داغ را مستقیما درون لوله تخلیه کاسه بریزید و چون اگر آب داغ را روی سنگ توالت بریزید احتمال ترکبرداشتن یا شکستن سنگ وجود دارد.
توجه: اگر وضعیت اضطراری نیست بهتر است از یک کتری آب جوش استفاده کنید.

3- تلمبه لاستیکی( تلمبه دستی)

این تلمبه در اکثر خانه ها وجود دارد و دم دست ترین ابزاری است که می توان با آن گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی را برطرف کرد البته لازم به ذکر است که روش اول بسیار کار ساز تر از تلمبه دستی می باشد به هر حال برای استفاده از این روش طبق مراحل زیر عمل کنید:
1. قسمت لاستیک تلمبه را زیر شیر آب گرم بگیرید تا نرم شود و کارایی بهتری داشته باشد.
2. مقداری آب گرم درون لوله تخلیه توالت بریزید.
3. تلمبه را درون سوراخ قرار دهید و به خوبی آن را فیکس کنید.
4. اگر آب تا بالای لاستیک تلمبه نیامده بهتر است مقداری آب به کاسه توالت اضافه کنید تا از ورود هواجلوگیری کند.
5. حالا با فشار آوردن به تلمبه عمل تلمبه زنی را اجرا کنید تا زمانی که عامل انسداد لوله برطرف شود .

4- فنرلوله بازکنی دستی

فنر لوله بازکنی دستی با انعطاف خوبی که دارد یک ابزار کاربردی برای لوله بازکنی محسوب میشود . فنر لوله بازکنی دستی دارای فنر دسته متحرک و قلاب می باشد که در تمام فروشگاه های ابزار فروشی موجود است فنر را به آرامی وارد لوله کاسه توالت کنید و در جهت حرکت عقربه های ساعت یا برعکس بچرخانید بعد از رسیدن فنر به گرفتگی چند لحظه فنر را همان جا بچرخانید و سپس بیرون بکشید.
توجه: از فشار آوردن یا هل دادن فنر به جلو جدا خود داری کنید.

5- محلول لوله بازکنی خانگی

در مطالب قبل نوشته ای با عنوان لوله بازکنی با جوششیرین را منتشر کردیم که می توانید با استفاده از روش ساخت این محلول اقدام به بازکردن گرفتگی لوله فاضلاب توالت نمایید البته این روش برای رفع گرفتگی سینک ظرفشویی توضیح داده شده که شما روش ساخت محلول را در این مطلب بخوانید و آن را درون کاسه توالت بریزید.

اگر با 5 روش قبل نتوانستید گرفتگی توالت را رفع کنید آخرین راه استفاده از محلول های اسیدی و شیمیایی است می توانید برای این کار از محلول های غلیظ لوله بازکنی استفاده کنید حتما دقت داشته باشید که موارد ایمنی را هنگام استفاده از این محلول ها رعایت کنید.
هشدااار:استفاده مکرر از محلول ها و اسید لوله بازکن می تواند به مرور زمان لوله های فاضلاب منزلتان را سوراخ و از بین ببرد پیشنهاد می شود از مایع لوله بازکن توالت کمتر یا اصلا استفاده نکنید تا باعث پوسیدگی لوله ها نشوید اگر لوله های منزلتان آسیب ببینید تعمیرات و کنده کاری آن هزینه هایی به مراتب سنگین تر از خدمات تخلیه چاه خواهد داشت.

صفحه های پر بازدید لوله بازکنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ( کلیک کنید )