اسید برای گرفتگی

خطرات اسید لوله بازکن و محلول های شیمیایی

آیا می دانید استفاده از اسید لوله  بازکن خطرات جبران ناپذیری مثل سوختگی چشم و پوست و سوراخ شدن سیستم لوله کشی فاضلاب را در بر دارد؟

استفاده مکرر از محلول شیمیایی برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب باعث پوسیدگی لوله ها شده و شما را وادار به پرداخت هزینه های سنگین برای تعمیرات می نماید.

 در این مطلب با امیران سرویس همراه باشید تا از خطرات اسید لوله بازکن قوی مطلع شوید و بدانید که ریختن مکرر قویترین محلول لوله بازکن می تواند منجر به ضرر و زیان شدید مالی و حتی جانیبرای انسان به ویژه کودکان شود.

چرا اسید لوله بازککن خطراناک است؟

اسید لوله باز کن چیست؟ اسیدها محلول هایی هستند که با فرمول شیمیایی تهیه می شوند و قددرتبالایی در حل کردن مواد زائد داخل لوله ها دارند.

 هنگامل که سینک ظرفشویی یا توالت شما مسدود شده و پر از آب فاضلاب می شود به جای استفاده از خدمات لوله بازکن امکان دارد وسوسه شوید که از بهترین محلول بازکردن لوله فاضلاب یعنی انواع اسید و محلول های شیمیایی استفاده کنید.

اگر چه بازکردن لوله فاضلاب با اسید گاهی اوقات موثر است این محلول های شیمیایی و خطرناک همیشه بهترین راه حل نیستند.

در واقع تجربه به ما ثابت کرده که محلول های لوله بازکن قوی همیشه خطرات و خسارات بیشتری نسبت به فوایدشان دارند.

در اکثر این محصولات مواد تشکیل دهنده سولفوریک یا هیدروکسید سدیم است که هردو مواد برای انسان بسیار سمی هستند

در صورتی که فردی در خانه شما این مواد را ببلعد نتایج بر روی بدن می تواند خفیف باشد از جمله آسیب طولانی مدت به مری و معده و در برخی مواد شیمیایی با دوز های بالا می توانند کشنده باشند.

علاوه بر این مواد شیمیایی که برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب از آنها استفاده می شود می توانند چشم و پوست را بسوزاند.

مواد شیمیایی لوله بازکن به ویژه مارک های ارزان قیمت می تواند سیستم لوله کشی ساختمان شمارا خراب کند.
محلول های اسیدی به دلیل داشتن ماده ای به نام اسید هیدروکلریک که یک ماده خورنده است بیشتر از اینکه رفع گرفتگی لوله شمارا هدف قرار دهند باعث پوسیدگی خراب شدن و نابود شدن لوله های پلاستیکی و آهنی فاضلاب می شوند
هر بار که از این مواد استفاده می کنید به سیستم لوله کشی خود آسیب می رسانید که پس از مدتی نیاز به تعمیر و بازسازی خواهند داشت
تعمیرات در حال حاضر بسیار گران و سرسام آور هستند

اسید های لوله بازکنی به شدت سمی هستند

زمانی که اسید را داخل لوله میریزند گازهای در هواتولید می کنند که بسیار خطرناک و سمی هستند و شما این گازها را تنفس می کنید.
محلول شیمیایی قوی چشم بینی و پوست شمارا تحریک می کنند علاوه بر این ظروف محلولهای لوله بازکن قوی برای محیط زیست کاملا خطرناک هستند و به آنها آسیب می زنند.

هیچ تضمینی وجو ندارد که اسید ها گرفتگی لوله های فاضلاب را باز کنند!!

بدترین قسمت در مورد پاک کننده های شیمیایی یا همان لوله بازکن های اسیدی این است که به ندرت مشکل اصلی را برطرف می کنند
خیلی از مواقع پس از استفاده از محلول های شیمیایی گرفتگی رفع می شود اما باید بدانید که مشکل اصلی همچنان باقس است و محلول قدرت پاکسازی کامل لوله را ندارد.
چون مشکل اصلی گرفتگی اغلب لوله ها رسوب گرفتگی جداره لوله فاضلاب است و محلول ها توان پاکسازی و از بین بردن آنها را ندارد.
اگر هدفتان در حال حاضر فقط خرید اسید لوله بازکنی با هزینه کم است بدانید که استفاده مکرر از آنها در زمانی کوتاه باعث خوردگی و پوسیدگی لوله های ساختمان می شوند و در چنین حالتی مطمئنا هزینه ای سنگین را بر روی دوش شما می گذارند تا لوله کشی ساختمان را تعمیر کنید.
به جای صرف زمان و هزینه برای خرید اسید لوله بازکن بهتر است با متخصصین لوله بازکنی و تخلیه چاه تماس بگیرید.


جایگزین های امن به جای اسید لوله بازکن سمی

می توانید به جای استفاده از محلول های مضر برای انسان مانند محلول لوله بازکن توالت محلول لوله بازکن سینک و ظرفشویی محلول لوله بازکن دستشویی و محلول لوله بازکن فاضلاب از جایگزین های بهتری که در ادامه گفته شده استفاده نمایید:
. استفاده از تلمبه پلاستیکی
. خودتان محلول لوله بازکن خانگی درست کنید با استفاده از نوشابه های گازدار سرکه سفید و جوش شیرین می توانید گرفتیگ هارا باز کنید
. خرید فنر لوله بازکن دستی
اگر همه این موارد کارساز نبود یا با مشکل مواجه شد بهتر است با شرکت لوله بازکنی امیران سرویس تماس بگیرید.


توجه :: پوسیدگی لوله های فاضلاب براثر استفاده از اسید ها و محلول های شیمیایی می تواند خسارات سنگینی را در بر داشته باشد به همین خاطر برای حفظ سلامتی خود و جلوگیری از پوسیدگی لوله ها بهترین کار استفاده از فنر زنی برقی است.
فنر زنی خدماتی است که توسط شرکت امیران سرویس زیر نظر اتحادیه بصورت کاملاا قانونی با ارائه فاکتور رسمی و ضمانت کیفیت در استان تهران انجام می شود
این خدمات شامل موارد زیر می باشد:
.باز کردن کامل لوله فاضلاب با استفاده از دستگاه فنر برقی
. رفع بوی بد فاضلاب فوری و 100% تضمینی
. رسوب گیری تضمینی
. تخلیه چاه
. لایروبی چاه
تمامی خدمات این شرکت بصورت 24 ساعته بدون تعطیلی می باشد و در 22 منطقه تهران ( سراسر تهران بزرگ و حومه) صورت میگیرد.

صفحه های پر بازدید لوله بازکنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ( کلیک کنید )