رفع گرفتگی لوله با شن و ماسه

باز کردن گرفتگی لوله پشت بام ناودان و راه آب باران

گرفتگی لوله پشت بام گرفتگی ناودان  و گرفتگی راه آب باران پشت بام به خاطر گل برگ درختان و شن اتفاق می افتد که نیاز به فنر زدن دارد تا کاملا باز شود اگر به  موقع اقدام به رفع گرفتگی لوله های آب باران نکنید امکان نشت کردن آب به سقف وجود دارد.

. رفع گرفتگی لوله پشت بام

و رفع گرفتگی ناودان

اگر مشکل گرفتگی لوله ناودان دارید بهتر است همین حالا اقدام کنید تا کار به نشتی آب و خراب شدن سقف نکشیده!

سرویسکاران مادر تمام نقاط تهران مستقر شده اندتادر هر وضعیتی سریعا به محلبرسند اعزام سریع سرویسکار و انجام خدمات لوله بازکنی ارزان را با امیران سرویس تجربه کنید.

رفع گرفتگی لوله پشت بام

لوله پشت بام مخصوص خروج آب های جمع شده در پشت بام به ویژه آب باران می باشد این لوله در گوشه ای از پشت بامتعبیه شده و شیب پشت بام هم طوری در نظر گرفته میشود که آب به راحتی از لوله راه خارج شود چه این لوله توری داشتهباشد چه نداشته باشد امکان گرفتن آن وجود دارد.
معمولا بالا زدن آب از وله پشت بام گاهی اوقات میتواندخطرناک باشد چراکه جمع شدن آب روی سقف ساختمان هم باعث سنگین شدن سقف و هم سبب نشتی آب خواهد شد پس به همین خاطر باید سریعا جهت رفع گرفتگی ناودان پشت بام اقدام کنید

دلایل مختلف گرفتگی لوله های آب باران:

. گِل
. اشیا کوچک
. برگ درختان
. شن وماسه
.برگ خشک شده درخت کاج
. مصالح به دلیل ساخت و ساز یا نوسازی ساختمان
برای جلوگیری از شدنت گرفتگی میتواند از توری های فلزی یا پلاستیکی مخصوص کفشوی فاضلاب استفاده کنید با اینکه این وسیله نمیتواند از ورود شن وماسه جلوگیری کند اما میتواند از ورود اشیا کوچک مصالح ساختمانی برگ درختان و غیره جلوگیری کند این یعنی اگر لوله بگیرد شدت آن کم خواهد بود و به راحتی با یکبار فنر زدن باز می شود.

رفع گرفتگی ناودان پشت بام

معمولا بعد از بارش باران جلوی خروجی لوله ناودان شن ماسه برگ درختان چوب های ریز و غیره جمع می شود و سبب گرفتگی ناودان میشوند لوله پشت بام یا همان ناودان برای خروج آب های اضافی ساخته می شود تا آبی روی پشت بام جمع نشود و سبب نشتی یا خرابی نگردد.
اگر دچار مشکل گرفتگی لوله ناودان شده اید بهتر همین حالا جهت بازکردن آن باشرکت امیران سرویس تماس بگیرید تا متخصصین ما با استفاده از دستگاه های مخصوص فنر زنی راه آب فاضلاب را باز کند اگر به موقع اینکار را انجام ندهید امکان مرطوب شدن سقف و حتی نشتی آب وجود خواهد داشت.


بعد از بارش باران لوله پشت بام گرفته بهترین راه برای بازکردن آن چیست؟

اگر بعد از بارش باران لوله پشت بام مسدود شد و آب روی پشت بام جمع شد بهترین راه فنر زدن و استفاده از خدمات امیران لوله بازکنی تهران است فنر برقی قادر به بازکردن انواع گرفتگی لوله فاضلاب است و حتی میتواند سیمان داخل لوله را از بین ببرد به همین خاطر بهترین راه برای بازکردن گرفتگی آبراه پشت بام می باشد.


مزایای استفاده از لوله بازکنی با فنر برقی شرکت امیران سرویس:

. . سریع و فوری
. کاملا تضمینی
. بدون کثیف کاری
. شبانه روزی بدون تعطیلی
. سرویسکاران بدون سوء پیشینه
. استفاده از دستگاه های جدید و پیشرفته
.بازکردن هر نوع گرفتگی سخت و پیچیده 100% تضمینی

چاه بازکنی کاشانی


هنگام گرفتگی لوله پشت بام چه کار کنیم؟

ابتدا باید مطمئن شوید که لوله گرفته یا نه! برای اینکار به پشت بام بروید و همه چیز را چک کنید اگر برگ درخت یا هر چیز دیگری روی لوله جمع شده تمام آن را جدا کنید و درون سطلی بریزید با اینکار مشخص میشود که گرفتگی به خاطر تجمع برگ یا چیز دیگری نبوده و داخل لوله مسدود شده است.


اگر آب روی پشت بام جمع شده هرگز از اسید استفاده نکنید!

هنگام آب ریختن گرفتگی برای سلامت خودتان هم که شده به هیچ عنوان از اسید استفاده نکنید با ریختن اسید آب بارانی که جمع شده نیز اسیدی می شود و در چنین شرایطی امکان سوختن پوستتان و آسیب جانی وجود دارد پس بهتر است از اسید استفاده نکنید
بعد از اطمینان پیدا کردن بهتر است با شرکت امیران سرویس تما بگیرید تا سریعا برای شما سرویسکار لوله بازکن اعزام شود رفع گرفتگی ها نیاز به دستگاه و فنر بلند دارد تا کاملا تضمینی باز شوند و بعد از چند ساعت یا چند روز مشکلی پیش نیاید .


رفع گرفتگی لوله پشت بام شبانه روزی در سراسر استان تهران

امیران سرویس در 24 ساعت شبانه روز کلیه خدمات خودرا در 22 منطقه استان تهران ارائه می دهد این خدمات شامل لوله بازکنی و تخلیه چاه می باشد که توسط بهترین سرویسکاران ما صورت میگیرد کیفیت انجام کار برای کسب رضایت شما مشتریان عزیز بالاست.
چون تمام نقاط تهران پوشش داده ایم میتواند در هر جای تهران که هستید و به مشکل خوردید جهت رفع مشکل با شرکت امیران سرویس تماس بگیرید و درخواست سرویسکار لوله بازکن را ثبت نمایید.
مناطق تحت پوشش شامل تمام محله های شمال غرب شرق جنوب تهران می باشند در هر محله از این مناطق چندین سرویسکار مستقر شده اند تا پس از تماس مشتری از نزدیکترین نقطه به آدرس مشتری لوله بازکن اعزام شود تا سریعا به محل برسد.
لازم به ذکر است تمای لوله بازکن های پشت بام این شرکت دارای تاییدیه صلاحیت و گواهی عدم سوء پیشینه هستندتا خیال مشتری از بابت درخواست خدمات دهی آسوده باشد .

صفحه های پر بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ( کلیک کنید )