چاه بازکنی کاشانی



رفع گرفتگی لوله ماشین لباسشویی ؟!!

برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب ماشین لباسشویی ابتدا از 9 مرحله ای که اینجا توضیح دادیم استفاده کنید تا مشکلتان رفع شود. در غیر این صورت باید از خدمات بازکردن لوله فاضلاب با فنر استفاده نمایید.

ماشین های لباسشویی هم میتوانند با برخی از مشکلات مانند گرفتگس فاضلاب مواجه شوند.

هنگامی که آب فاضلاب ماشین لباسشویی به خوبی تخلیه نمیشود  غالبا در اثر ماندن صابون ،خشک شدن چربی و روغن هایی که از ماشین لباسشویی خارج می شوند و پرز لباس ها ایجاد می گردد.

برای رفع این مشکل شما نیاز به تمیز کردن و باز کردن لوله فاضلاب دارید این کار به طور معمول با روش های خانگی یا یک دستگاه فنر برقی دارد با کمی دقت و تلاش می توانید گرفتگی لوله فاضلاب ماشین لباسشویی را رفع کنید.

معمولا شیلنگ تحلیه در پشت ماشین لباسشویی قرار دارد . لوله خرطومی شکل که اکثر اوقات به رنگ خاکستری یا نوک مدادی می باشد . این شیلنگ گاهی اوقات محکم به لوله فاضلاب متصل می شود و در برخی مواقع هم به آرامیدرون آن قرار می گیرد.

این کار را به آرامی و با دقت انجام دهید تا هنگام درآوردن لوله تخلیه لباسشویی کثیف کاری نشود. پس از خارج کردن بهتر است آن را درون سطل قرار دهید تا آب های مانده در شیلنگ داخل سطل ریخته شود.

2- آب گرم را درون شیلنگ تخلیه بریزید

اگر گرفتگی لوله فاضلاب ماشین لباسشویی کامل نیست و تخلیه آن کند است می توانید یک کتری آب جوش آماده کنید و در شیلنگ تخلیه بریزید اینکار میتواند باعث رفع گرفتگی هایی شود که بر اثر صابون و چربی و پرز و.... ایجاد شده اند و قطر لوله را گم کرده اند.
آب گرم در بسیاری از موارد کاساز است و مشکل را به کل حل می کند البته اگر همانطور که گفته شد گرفتگی شدید نباشد و فقز با تخلیه کند مواجه باشد.

3- ریختن مایع تمیز کننده در لوله فاضلاب لباسشویی

گاهی اوقات امکان دارد گرفتگی در لوله فاضلاب باشد به همین دلیل میتوانید از انواع مایع تمیز کننده ساده مثل ظفشویی دستشویی و..استفاده نمایید.
برای اینکار مقداری مایع درون لوله بریزید و اجازه دهید 30 دقیقه بگذرد.. سپس دوباره با استفاده از آب جوش لوله را شستشو دهید این کار باعث می شود اگر چربی یا چیزی داخل لوله باعث گرفتگی شده باشد از بین برود و راه آب لباسشویی در آشپزخانه باز شود.


4 - شیلنگ تخلیه را از دستگاه جدا کنید.

این بهترین راه است تا از مواد شیمیایی و اسید های خطرناک استفاده نکنید. برای اینکار نیاز به فنر لوله بازکنی ماشین لباسشویی دارید وجهت انجام آن باید شیلنگ تخلیه را برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب ماشین لباسشویی از دستگاه جداکنید.
این شیلنگ در پشت دستگاه قرار دارد و برای جداکردن آن کافی است بست فلزی یا گیره اس که به وسیله آن به ماشین وصل شده را باز کنید.
هنگام جدا کردن شیلنگ مقداری آب از داخل لوله به زمین میریزد پس بهتر است قبل از باز کردن بست فلزی یک شطل آماده کنید..

رفع گرفتگی لوله ماشین لباسشویی

5- فنر لوله بازکنی را داخل لوله قرار دهید


اگر شیلنگ تخلیه آزاد است میتوانید فنر را داخل شیلنگ وارد کنید فنر ابزاری استت که از آلیاژ درست شده وقادر است هر نوع گرفتگی را باز کند. البته نوع دستی آن قدرت چندانی ندارد و فقط میتواند گرفتگی های سطحی را از بین ببرد اما فنر برقی هر چیزی را باز میکند.
زمانی که فنر را داخل لوله وارد کردید باید تا جایی که احساس کردید به گرفتگی برخورد کرده آن را حهل دهید سپس با برخورد به گرفتگی باید فنر را بچرخانید تا گرفتگی را باز کند.
اندازه فنر ها در بازار متفاوت است و باید با توجه به نیاز خودتان فنر مناسبی را تهیه کنید.

6- تا زمانی که گرفتگی باز نشده فنر زنی را انجام دهید


زمانی که فنر میزنند امکان دارد برخی از گرفتگی ها ازبین برود.
به همین خاطر باید پس از چند بار چرخاندن فنر را بیرون بکشید و فضولاتی که از آن بیرون میریزند را تمیز کنید.
بعد از اینکار دوباره فنر را داخل شیلنگ تخلیه وارد کنید و عمل فنر زنی را دوباره تکرار کنید تا گرفتگی به خوبی باز شود.
برای اینکار مطمئن شوید راه آب شیلنگ کاملا باز شده میتوانید قبل از نصب و بستنآن به دستگاه داخل شیلنگ آب بریزید تا ببینید راه باز است یا خیر.
حالا دوباره شیلنگ را وصل کنید و اگرگرفتگی رفع شده بود که مشکلحل شده اما در غیر این صورت قطعا گرفتگی سخت و پیچیده است و حتمابایر از دستگاه فنر برقی استفاده شود.

لوله بازکنی لباسشویی با ضمان100%

شرکت امیران سرویس زیر نظر اتحادیه با بیش از 15 سال سابقه واقعی در زمینه لوله بازکنی و تخخلیه چاه تهران آماده خدمات رسانی در سراسر تهران می باشد
این مرکز بصورت شبانه روزی 7 روز هفته و حتی روزهای تعطیل رسمی نیز به کار خود ادامه می دهد شما عزیزان اگر با گرفتگی لوله لباسشویی در آشپزخانه شده اید میتوانید همینک با شماره متخصصین ما تماس بگیرید.
هر جای تهران که باشید نزدیکترین سرویسکار به شما سریعا اعزام می شود.

ویژگی ها شرکت امیران سرویس


. زیر نظر اتحادیه
. شبانه روزی
. فوری و سریع
. استفاده از دستگاه های جدید
. بدون کثیف کاری
. سرویسکاران بدون سوء پیشینه
. صدور فاکتور جهت تضمین کیفبت
. متخصصین در زمینه بازکردن انواع گرفتگی ها سخت وپیچیده

صفحه های پر بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ( کلیک کنید )