گرفتگی سینک آشپزخانه

لوله بازکنی با جوهر نمک چه خطراتی دارد؟

بازکردن لوله های فاضلاب با جوهر نمک

گرفتگی فاظلاب سینگ ظرفشویی یالوله های سرویس های بهداشتی بدترین مشکلی است که می تواند یک روز  تعطیل را خراب کند. ساده ترین راه استفاده از خدمات لوله بازکنی برای رفع گرفتگیلوله های فاظلاب است. البته برخی از افراد هم دست به دامن محلول های خانگی ومواد اسیدی می شوند. لوله بازکنی با جوهر نمک یکی از رایج ترین شیوه ها موقع گرفتگی لوله فاظلاب است که می تواند خطرات جدی به همراه دلشته باشد. 

مضرات لوله بازکنی با جوهر نمک

اسید کلریدریک یا جوهر نمک یک ماده اسیدی خاصیت خورندگی است که اغلب برای مصارف نظافتی به کار می رود. بسیاری از افراد برای نظافت سرویس هایبهداشتی و تمیز کردن کاشی وسرامیک از جوهر نمک استفاده می کنند. برخی هم معتقدند که این محلول می تواند گرفتگی لوله فاظلاب را نیز بر طرف کند. حتی اگر چنین ادعایی صحبت  هم داشته باشد همچنان خطرات استفاده از محلول جوهر نمک بیشتر از فایده آن است. در ادامه به برخی از خطرات احتمالی استفاده از جوهر نمک در نظافت وبازکردن لوله هامی پردازیم.

آیا می دانید بخارات حاصل از جوهر نمک می تواند مسمومیت های شدید تنفسی ایجاد کند؟این ماده اسیدی حاوی گاز کلر است که برای سلامتی وسیستم تنفسی بسیار مضر است. تنفس گاز کلر در فضای بسته منجر به مرگ می شود. حتی برای نظافت و دستشویی سرویس بهداشتی نیز مراقب باشید. حتما هنگام استفاده از جوهر نمک از ماسک و دستکشاستفاده کنید. این محلول اسیدی علاوه بر بخا رات سمی موجب آسیب جدی به پوست نیز می شود. در صورتبرخووورد احتمالی دست با جوهر نمک پوست دچا سوختیگی های شدید می شود. برخی از افراد با ترکیب شوینده ها وایتکس ودیگ مواد اسیدی با جوهر نمک سعی در افزایش قدرت لوله بازکنی آن دارند.

خطرات ترکیب جوهر نمک بادیگر مواد شوینده

هر گر برای کا هش هزینه های لوله بازکن به سراغ مواد اسیدی نروید. ترکیب مواد شیمیایی نظیر جوهر نمک وایتکس شوینده ها و....برای بازکردن لوله فاضلاب اقدامی بسیار خطرناک است. بخارات حاصل از این ترکیب به سرعت وارد سیستم تنفسی شده و به ریه ها آسیب می زند. استفاده از جوهر نمک در محیط بسته حمام یا توالت بسیار خطرناک تر است هزینه لوله بازکنی در مقابل سلامتی اصلا زیاد نیست! به جای استفاده از محلول خطرناک خانگی با سرویس های لوله بازکنی تماس بگیرید.

در موقع گرفتگی سینک ظرفشویی یا توالت فرنگی و .... از مقداری آب جوش استفاده کنید. ترکیب جوش شیرین برای باز کردن لوله ها خطری به همراه ندارد اگر با این روش هنوز مشکل برطرف نشده با لوله بازکن تماس بگیرید.

لوله بازکنی با جوهرنمک و آسیب به لوله

جوهر نمک یک ماده اسیدی و خورنده است در ساختمان های قدیمی که لوله کشی فرسوده شده نباید از محلول جوهر نمک برای بازکردن لوله ها استفاده شود. باقی ماندهاین ماده در مجرای فاضلاب می تواند به لوله ها آسیب بزند هزینه رفع نشتی لوله ها و لوله کشیخیلی بیشتر است پس برای صرفه جویی خسارت بیشتری نشوید تنها ماده مجاز برای بازکردن لوله های فاضلاب همان لوله بازکنی تجاری است که در فروشگاه ها به فروش میرسد این بار که سینک ظرفشویی گرفت مقداری جوش شیرین را در لوله بریزید و سپس با کتری آب جوش رو آن ریخته و منتظر بمانید تا سینک ظرفشویی باز شود. در گرفتگی های شدید تر هم محلول لوله بازکن استفاده کنید.

جوهر نمک موجب آسیبجدی به لوله کشی ساختمان شده و خطر نشتی لوله ها راافزایش میدهد.


لوله بازکنی با جوهر نمک ممنوع!

یبا توجه به نکات این مطلب استفاده از جوهر نمک برای بازکردن لوله هااصلا پیشنهاد نمی شود. در مواردی که گرفتگی سطحی باشد می توانید با روش های معمول خانگی لوله هارا باز کنید . استفاده از تلمبه های لوله بازکن یک راه ساده و بی خطر برای این کار است که امتحان کردنش ضرر ندارد . جوش شیرین سرکه سفید و آب جوش هم به هیچ وجه مشکل ایجاد نمی کند . ترکیب این موارد در بسیاری از اوقات موجب باز شدن سینک ظرفشویی می شود اما در موارد شدیدتر بهتر است کار را به اهلش بسپارد . متخصصین لوله بازکنی می توانند هر نوع گرفتگی لوله را بازکنند. برای اینکار از ابزار های مختلفی استفاده می شود. فنر لوله کشی ساده ترین ابزار لوله بازکنی است لوله بازکنی با دستگاه پمپ هوا و لوله بازکنی با فنر هیچ خطری به همراه ندارد.

اگر لوله فاضلاب آشپزخانهتوالت فرنگی یا چاهک حمام گرفته با ما تماس بگیرید تخلیه چاه و لوله بازکنی امیران سرویس آماده انجام سفارش در همه روز های هفته است! برای رفع دائم گرفتگی لوله های فاضلاب از پیشرفته ترین دستگاه ها استفاده می شود.

فنرزن چاه توالت

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی در تهران

گرفتگی لوله های فاضلاب آشپزخانه یا سرویس بهداشتی با دستگاه و فنر لوله بازکنی انجام می شود خدمات لوله بازکنی از سرویس های شبانه روزی است که در ایام تعطیلات نیز سفارش می پذیرد. این سرویس در همه مناطق تهران توسط لوله بازکن های حرفه ای ارائه می شود پس از ثبت سفارش همیار به محل اعزام شده و علت گرفتگی لوله رابررسی می کند . استفاده از دستگاه فنر برقی دستگاه تراکم هوا یا دیلم توالت بنابر تشخیص لوله بازکن و با توجه به شدت گرفتگی امکان پذیر است.

جهت ثبت سفارش از طریق امیران سرویس اقدام کنید. خدمات لوله بازکنی شامل گارانتی امیران سرویس است.

صفحه های پر بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ( کلیک کنید )