چاه بازکنی کاشانی

انواع روش های لوله بازکنی

گرفتن لوله های فاضلاب یکی از مشکلات رایجی است که دست کم یک بار برای اکثر افراد اتفاق افتاده است. روش های زیادی برای بازکردن گرفتگی لوله وجود دارد این روش ها می توانند توسط خود افراد به منظور بازکردن گرفتگی لوله انجام شوند و یا به صورت تخصصی توسط تیم های لوله بازکن انجام شوند وقتی که لوله فاضلاب دچار گرفتگی می شود ابتدا روش های خانگی را تست کنید و بعد اگر انسداد لوله برطرف نشد از یک تیم تخصصی کمک بگیرید تا مشکل شما را حل کنند.

روش های اولیه رفع گرفتگی لوله

هنگامی که سیفون حمام یا ظرفشویی دچار گرفتگی می شود اگر مطمئن نیستید که گرفتگی لوله به چه دلیلی اتفاق افتاده است ابتدا روش های ساده زیر را برای برطرف سازی انسداد لوله امتحان کنید. 

استفاده از آب جوش

بعضی از گرفتگی های سیفونظرفشویی یا حمام ممکن است به دلیل گیر کردن موادی مثل چربی صابون یامو باشند. استفاده از آب جوش می تواند این گرفتگی های سطحی را بر طرف کند. برای انجام این کار مقداری آب جوش را با سرعت وفشار در سیفن بریزید تا گرفتگی های سطحی آن بر طرف شوند.

استفاده از محلول لوله بازکن

محلول های لوله باز کن محصولاتیقوی و به صرفهبرای بر طرف کردن انسداد لوله فاظلاب وسیفون ظرفشویی وحمام هستند. اگر انسداد لوله فلظلاب شما به علت افتادن اشیا خارجیاتفاق نیوفتاده است می توانید به راحتی با استفاده از محلول های لوله باز کن گرفتگی لوله ها را بر طرف کنید.

استفاده از این وسیله هم می تواند انسدداد های سطحی ناشی از گرفتگی لوله با خاک ،مو ،چربی و ... را برطرف کند . این وسیله به صورت دستی کار می کند و با قرار گرفتن روی دهانه لوله و ایجاد فشار هوا در داخل لوله گرفتگی لوله را برطرف می کند.


استفاده از فنر دستی

فنر های دستی یکی دیگر از راه های بازکردن گرفتگی لوله ها هستند . فنر های لوله بازکن فنر های بلند و انعطاف پذیری هستند و برای باز کردن گرفتگی لوله هایی که خمیدگی دارند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. برای بازگشایی مسیر لوله توسط فنر دستی باید فنر را در داخل لوله فرو کنید و با جا به جایی کردن فنر سعی کنید انسداد و گرفتگی لوله را بر طرف کنید.

چاه بازکنی کاشانی

لوله بازکنی به روش تخصصی

اگر پس از انجام مراحل فوق گرفتگی لوله برطرف نشد به احتمال زیاد گرفتگی لوله به وسیله اشیا سخت مانند سنگ ، اشیاء خارجی و... رخ داده است و برای بازگشایی آن باید از یک تیم متخصص کمک بگیرید تیم های تخصصی لوله بازکنی به دو روش اصلی گرفتگی لوله را برطرف می کنند این دو روش شامل لوله بازکنی به وسیله فنر لوله بازکن برقی و لوله بازکنی برقی و لوله بازکنی به وسیله دستگاه تراکم هوااست.

لوله بازکنی با فنر برقی

بازکردن گرفتگی لوله با استفاده از فنر برقی شباهت زیادی به باز کردن لوله با فنر دستی دارد فقط در لوله بازکنی تخصصی چون فنر به یک موتور الکتریکی متصل است حرکات سریع تر و انرژیبیشتری دارد و راحتی انسداد و گرفتگی لوله را برطرف می کند این روش برای باز گشایی گرفتگی ناشی از گیر افتادن سنگ ، خاک ، شیشه ، آشغال و... مورد استفاده قرار می گیرد و معولا بیشتر گرفتگی ها را به راحتیبر طرفمی کند..

رفع بوی بد آشپزخانه

لوله بازکن تخصصی با کمک دستگاه تراکم هوا

برطرف کردن گرفتگی لوله به وسیله دستگاه تراکم هواشباهت زیادی به باز کردن لوله با چاه بازکردن دستی دارد . با این تفاوت که در لوله بازکنی تخصصی به کمک دستگاه تراکم هوا فشار هوای ایجاد شده توسط دستگاه بسیار قوی تر است و قادر است که انواع گرفتگی ههای مختلف لوله را به راحتی برطرف کند. لوله بازکنی تخصصی به کمک دستگاه تراکم هوا یک روش سریع و با کیفیت است که به راحتی انواع گرفتکی های لوله فاضلاب سیفون حمام و ظرفشوییرا برطرف می کند.

نکته پایانی

برای برطرف کردن انسداد لوله های فاضلاب و سیفون حمام وظرفشویی روش های مختلفی وجود دارد . اگر لوله های فاظلاب منزل شما دچار گرفتگی شدند درمرحله اول سعی کنید با کمک روش های خانگی گرفتگی را برطرف کنید. روش های خانگی مانند استفاده از چاه بازکن دستی محلول لوله بازکن اسیدی و فنر دستی به راحتی گرفتگی های کوچک را برطرف می کنند . در صورتی که اطمینان دارید گرفتگی لوله به خاطر گیر کردن آشغال های بزرگ یا سنگ ، شیشه و سایر اشیای خارجی است بهتر است از یک تیم تخصصی لوله بازکنی برای برطرف سازی سریع وو آسان لوله ها کمک بگیرید چون ممکن است اقدامات شمانتیجه برعکس بدهد.
لوله بازکنی و تخلیه چاه امیران سرویس

صفحه های پر بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ( کلیک کنید )