لوله بازکنی با فنر

سه نظام لوله بازکنی چیست؟ قیمت فنر سه نظام

بازکردن لوله های فاضلاب با سه نظام لوله بازکنی و دستگاه های فوق العاده قوی و پر قدرت قیمت سه نظام لوله بازکنی با سایر شرکت ها متفاوت است. رفع گرفتگی تمام لوله های سخت و سیمانی با متراژ های بالا که غیر قابل باور هستند .

انواع سه نظام دستگاه لوله بازکنی

. سه نظام مته ای

. نظام اتوماتیک

. فولادی

لوله بازکنی با سه نظام

در اکثرا ساختمان ها به دلایلی از جمله تجمع چربی و فضولات ، سولفات لوله ، موهای زائد، وجود سیمان و ماسه و نخاله در لوله ، سرویس کار استفاده از سه نظام لوله بازکنی تهران می شود.

اگر لوله های منزل شما با گرفتگی مواجه است و از هر راه حلی استفاده کرده اید اما موفق به رفع انسداد نشده اید با ما تماس بگیرید بازکردن لوله های سخت و سیمانی با سه نظام لوله بازکنی سرفنر های مخصوص به صورت تضمینی و شبانه روزی

سه نظام دستگاه لوله بازکنی

ابعاد و شکل های متفاوتی دارند این وسیله ها از آلمینیوم ، استیل و برنج تشکیل می شوند. وقتی اهرم دستگاه را فشار دهیم سه نظام ها جمع می شود وفنر را به خود می گیرد.
دینام دستگاه که با یک تسمه به نظام متصل است آن را می چرخاند و فنر نیز با دینام دستگاه می چرخد این دستگاه دارای دکمه چپ و راست گرد می باشد.
مواقعی که فنر در لوله گیر کرد با چند حرکت عقب جلو فنر خود را رها و آن را در می آورد . سه نظام دستگاه لوله بازکنی نقش مهمی در چرخش فنر دارند. زیرا که اگر نباشند فنر نمی چرخد

انواع سه نظام دستگاه لوله بازکنی

برای باز کردن لوله ها چند نوع سه نظام وجود دارد:
. چهار پایه دینام 350
. دستگاه دینام فرقونی دینام 1400
. جعبه ای دینام 375
. دستگاه مته ای دینام 200
. سه پایه دینام 300
کاربرد دستگاه فرقونی برای لوله های 20 اینچ است که در شرکت هاو بازکردن لوله یخ زده کاربرد دارد . دستگاه پمپ باد نیز برای گرفتگی های سخت و سیمانی است که با دستگاه موشکی باز نمی شوند.


انواع فنر ها

فنر ها به چند دسته تقسیم بندی می شوند که هر کدام برای کاری خاص و برای مکان های مختلف استفاده می شوند. اگر شما از کارشناسان ما برای بازکردن لوله ها کمک گرفته باشید می بینید که با توجه به نوع گرفتگی مسیر آن و میزان گرفتگی از فنر ها و حتی ابزار های متفاوتی استفاده می کنند انواع اینن دسته بندی به شکل زیر است:

چاه بازکنی کاشانی

این فنرها کوچک هستند و طول آن ها از 4 متر تا 20 متر موجود است.
برای استعلام قیمت لوله بازکنی به این صفحه مراجعه فرمایید سه نظام های دستگاه 375 هر عدد 400 تا 550 هزار تومن است.
می توانید از دستگاه های خانگی نیز از این ابزار استفاده کنید به شرط اینکه هنگام کار موجب ترکسیدگی لوله نشوید ومهمتر از آن به خودتان آسیب نزنید.
چون این فنر ها باید با دست چرخانده شود آن چنان قدرت زیادی ندارد و برای گرفتگی های جزیی می تواند از این فنر استفاده کنید.

فنر های لوله بازکنی شارژی

این فنرها نسبت به فنر های دستی قدرت بیشتری دارند و ابعاد آن نیز مختلف است.
تعدادی از آن ها با وزن سبک و ابعاد کوچک موجود است تعدادی هم وزن سنگین دارند که حمل این دستگاه ها سخت تر از انواع دیگر است.
به دلیل داشتن نیروی محرکه این مدل ها بهتر از فنر های دستی هستند. اما به همان نسبت اگر بلد کار نباشید خطرناک هستند.

لوله بازکنی با فنر

فنر های سه نظام برای باز کردن لوله

فنر های لوله بازکنی خود به خود به دو دسته تقسیم می شوند . فنر برقی دستی و فنر های برقی پایه دار.

فنر برقی دستی

این فنر هاتمام گرفتگی های مسیر را ازبین می برد لوله بازکنی امیران سرویس در زمینه اگوی شهری یا اتصال به شبکه فاضلاب شهری در خدمت همشهریان است و به دلیل تجربه بالا می تواند لوله کشی در تهران را با دقت بالایی انجام دهد.
کارشناس ما بسته به نوع گرفتگی از سری های متفاوتی استفاده می کند تا بتواند کار را درست و کامل انجام دهد. بهتر است کمی هم با سری های مختلف فنر های لوله بازکنی آشنا شویم.

سرفنر الماسه

این نوع فنر از ترکیب آلومینیوم و مس تشکیل می شود که به شکل الماس است.
کاربرد سرفنر الماسه برای لوله پولیکا و داخل کاسه ی فرنگی استفاده می شود که به داخل لوله آسیب نمی زند.

سه نظام فنری

این نوع فنر از فولاد و سر آن تیز است برای لوله هایی که به علت سمان یا گچ مسدود است استفاده می شود . که لوله های مسدود را تراش می دهد و مسیر را باز می کند.
این نوع سرفنر های میتواند در لوله بازکنی تجریش یا تاسیسات مغازه ها تهیه فرمایید البته به کار شما نمی آید پس بهتر است در مواقع گرفتگی فاضلاب باما تماس بگیرید.

فنر سه نظام 30 متری

این نوع فنر بر خلاف بقیه فنر ها از دور تراش پشت 18 است و نسبت به فنر ههای دیگر ضخیم می باشد و دور خود نمی پیچد این فنر ها را با دستگاه 550 موشکی استفاده می کنند برای لوله هایی که از راه طولانی یا از دریچه فاضلاب استفاده می شود.
فنر 15 متری هم قابل استفاده برای همه ی لوله ها می باشد.
فنر های 20 متری برای طبقات استفاده می شود ما برای سرویس بهداشتی و آشپز خانه فنر های جداگاه ای داریم که با توجه به تمیزی و رعایت بهداشت به اعتقادات شما عزیزان احترام می گذاریم.

فنر زنی با سه نظام

فوری و شبانه روزی ::: بازکردن گرفتگی سیمانی
تخفیف ویژه ::: فنر های جداگانه
فنر های بزرگ و کوچک ::: ضد عفونی فنرها
نصب و تعمیر شیرآلات ::: ضمانت با فاکتورمعتبر

سه نظام لوله بازکنی چیست؟

برای بازکردن لوله های سخت و سیمانی از این ابزار استفاده می شود برخی از این ابزار ها از جنس های مختلفی هستند و برای کارهای متفاوت مورد استفاده می گیرند.
این ابزار در داخل دستگاه لوله بازکنی قرار دارند اما سه نظام دستگاه لوله بازکنی از جنس مسی، برنج، و آهن ساخته می شود با توجه به سختیکار که ابزار تحت فشار قرار میگیرند ساویده می شوند باید تعویض شود.

سه نظام دستگاه لوله بازکنی

در داخل دستگاه های لوله بازکنی بستگی به قدرت موتور دینام از 3 تا 15 عدد سه نظام قرار دارند.
وظیفه اصلی این ابزار اتصال فنر با دینام دستگاه می باشد که باعث چرخش فنر و با پیچ پشتی دستگاه کار می ککند هرچه فشار دستگاه بیشتر خرابی این ابزار بیشتر است.

سه نظام تخلیه چاه

این ابزار ها در ماشین های تخلیه چاه وجود دارد. هنگامی که ماشین تخلیه چاه آب چاه را به مخزن خود می کشد موتور دستگاه مکنده نیروی مکش ایجاد می کند و همانند جارو برقی تمام فضولات را می کشد.
اما با این تفاوت که قدرت ماشین مکنده از جارو برقی صد بابر بیشتر است از سه نظام تخلیه چاه استفاده می شود که به جای خرابی چرخ دنده های مکنده این ابزار خراب شود.

سه نظام چاه بازکنی

لوله فاضلاب چدن به دلایل زیادی قسمت داخلی آن ها رسوب بسته و قطر داخلی آن باریک می شود. این اتفاق در ساختمان های قدیمی رخ می دهد کارشناسان لوله بازکنی زنجان برای رفع گرفتگی این لوله ها از سه نظام چاه بازکنی استفاده می کنند.

فنر سه نظام

به غیر از خود این وسیله برای رفع گرفتگی فاضلاب از فنر های مخصوصی استفاده می شود که قطر آن نسبت به فنر های ممعمولیبزرگتر است و سزفنز های مخصوصی که در بالای مطب ذکر شد سر آن می بندند تا داخل لوله را بتراشد و تمامی گرفتگی ها را از بین ببرد.

سه نظام در لوله بازکنی

معمولا در صنف لوله باز کنی شهران استفاده از این ابزار بسیار زیاد صورت میگیرد و متاسفانه اتحادیه این صنف از این ابزار در برگه هیچ اسمی نیست.

قیمت سه نظام لوله بازکنی

هزینه های این ابزار بستگی به شماره ابزار داخل دستگاه می باشد.
سه نظام دستگاه 750 ، قیمت آن 550 هزارتومان با توجه به ساویدگی آن است که قیمت این ابزار ها با توجه به تعداد آن محاسبه می شود یعنی اگر سه عدد سه نظام خراب شوود هزینه آن با نرخ 550 هزار تومان حدودا 1650 هزار تومن می شود.

قیمت فنر سه نظام

قیمت فنر سه نظام لوله بازکنی با سه نظام با توجه به متراژ آن از 400 هزار تومان تا 2 میلیون تومان متغیر است
تمامی هزینه ها باید با مشتری توافق شود ما سعی می کنیم که با کمترین هزینه تمامی گرفتگی منازل شما را حل کنیم . شما می توانید به صورت شبانه روزی با شماره تماس شرکت تمماس بگیرید و مشکلات خود را مطرح کنید.
امیران سرویس شبانه روزی در خدمت شما مشتریان عزیز هستند.

صفحه های پر بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ( کلیک کنید )