لوله بازکنی شهرک محلاتی

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با قیر

برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب با قیر چه باید کرد؟ حلال قیر در لوله چیست؟ آِا می توان با نفت یا بنزین قیر ریخته شده در چاه توالت را ازبین برد؟ در ادامه پاسخ این سوالات را یکی ازز بهترین و مجرب ترین سرویسکاران لوله بازکن شرکت امیران سرویس به شما عزیزان خواهد داد.

گرفتگی لوله فاضلاب با قیر اشتباه نکنید حلال چاره کار نیست!

گرفتگی لوله با قیر زمانی رخ می دهد که خانه در حال باز سازی یا ساخت و ساز می باشد. در چنینمواقعی معمولا کف توالت و آشپز خانه یا ممکان های دیگر را با قیر ایزوگام یا قیر گونی آب بندی می کنند. همین  مسئله    سبب  بروز مشکلات بسیار زیاد در دراز مدت یا کوتاه مدت می شود.

هنگام آب بندی با قیر ، امکان دارد به دلیل سهل انگاری یا به نناچار مقداری از قیر آب شده داخل لوله توالت یا لوله حمام و آشپز خانه دیگر  بریزید.

پس از بروز این اتفاق قیر داخل سیفون لوله یا همان شترگلویی جمع می شود و پس از چند ساعت یا چند روز سفت می گردد. با سفت شدن قیر به مرور زمان فاضلاب خروجی به آن چسبیده و باعث ایجاد رسوب سنگین در لوله می شود و در آخر نتیجه کار مسدود شدن لوله خواهد شد.

اگر با چنین مشکل جدی روبه رو هستید حتما فکر حلال قیر در لوله خواهید افتاد و با یک جستجوی ساده در گوگل به این نتیجه می رسید که مقداری نفت یا بنزین یا در صورت نداشتن این دو حلال از تینر برای ازبین بردن قیر در لوله فاضلاب استفاده نمایید.

پس از ریختن حلال هم حتما با یک سیخ یا میله باید آنقدر کف سیفون را بهم بزنید تاقیر حل شود. و با ریختن آب جوش آن را ازبین ببرید اما با این کار سخت در اشتباهید چرا که با مشکل بزرگتری رو به رو خواهید شد و آن نشتی لوله های فاضلاب می باشد.

خطر نشتی هنگام استفاده از حلال قیر در لوله مراقب باشید!

همانطور که گغته شد و شما هم میدانید حلال قیر در لوه توالت حمام یاآشپز خانه نفت و بنزین می باشد اما به خاطر اینکه لوله های فاضلاب با چسب های مخصوص آب بندی می شوند وحلال آنها هم می تواند نفت و بنزین باشد پس از این گفته می توان نتیجه گرفت که:

با ریختن نفتو بنزین در لوله فاضلاب باعث از بین بردن و حل شدن چسب آب بندی اتصالات لوله های فاضلاب خواهید شدو این مسئله ساختمان شما را با نشتی آب مواجه خواهد کرد این مشکل نیاز به کندن زمین و تخریب دارد و همچنین باید لوله های فاضلاب آسیب دیده را تعمیر کنید که به مراتب هزینه بسیار سنگینی نسبت به رفع گرفتگی لوله باقیر دارد.

بدون حلال چگونه قیر داخل لوله فاضلاب را از بین ببریم؟

این کار بسیار ساده امروزه دستگاه های زیادی برای ازبین بردن قیر و رفع گرفتگی لوله با سیمان وجود دارد . یکی از بهترین دستگاه ها که برای اغلب گرفتگی ها استفاده می شود فنر برقی است.
فنر انواع مختلفی دارد و برای گرفتگی لوله با قیر مورد استفادهقرار می گیرد . برای باز کردن لوله ای که باقیر مسدود شده کافی است در خواست اعزام سرویسکار لوله باز کن دهید تا شرکت امیران سرویس مجرب ترنی لولله باز کن هارا به محل شما اعزام نماید.

برای اینکار سرویسکاری که به محل شما آمده امکان دارد ابتدا با یک فنر موارد زیر را بررسی نماید:
. لوله فاضلاب
. حجم قیر
. میزان سفت بودن قیر
سپس اگر نیاز به استفاده از فنر بلند تر باشد اینکار را با تایید مشتری انجام خواهد داد تا لوله به خوبی تمیز شود و گرفتگی آن رفع گردد.
برای انجام کار پس از انتخاب فنر دستگاه پایه دار اماده می شود وفنر به داخل لوله هدایت می گردد. سپس دستگاه روشن شده و سرویسکار یا تخصصی که دارد و به وسیله دستگاه قوی گرفتگی را باز می کند.
اینکار کاملا تضمینی استت ودر آخر کار باز بودن کامل لوله برای شما بررسی می شود تا مطمئن شوید که لوله باز شده باشد.


باز کردن گرفتگی لوله باقیر در سراسر تهران

اصلا مهم نیست که در کدام منطقه تهران ساکن هستید و نیاز به خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه دارید . چون شرکت امیران سرویس در سراسر تهران سرویسکاران زیادی را مستقرنموده تا تماس مشتری به محل اعزام شوند.
پس اگر با مشکل تجمع قیر در لوله فاضلاب مواجه هستید اصلا مهم نیست کجای تهران ساکنیدچون لوله باز کن ها این شرکت در تما نقاط تهران مستقر هستند و کافی است همین حالا تماس بگیرید تا نزدیک ترین سرویسکار به شما اعزام شود و سریعا در محل حاضر گردد.

لوله بازکنی قزوین

صفحه های پر بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ( کلیک کنید )