افتادن طلا درچاه توالت

افتادن طلا در چاه توالت | درآوردن طلا از چاه توالت

اگر طلای شما به داخل چاه توالت افتاده و به فکر روش در آوردن طلای از چاه توالت هستید می توانید روی آموزش های ما و همچنین سرویسکاران مجرب ما حساب کنید ما نگرانی شما را برطرف می کنیم نگران نباشید طلای به احتمال خیلی زیاد همانجاست .

شرکت امیران سرویس بیش از 15 سال سابقه درخشان مجموعه ای می توانند در ارائه خدمات لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد در کنار همشهریان تهرانی آماده خدمت رسانی به تمام مناطق 22 گانه تهران باشد. شما هم اکنون به دنبال خدمات درآوردن طلای باارزش شما از چاه توالت (ایرانی و فرنگی) و یا در آوردن وسیله یا طلا از چاه توالت هستید.

درآوردن طلا از چاه توالت ایرانی یا فرنگی را از ما بخواهید ما کار خود را تمیز انجام می دهیم.

روشهای بیرون آوردن طلا از داخل چاه توالت توسط نیروهای ماهر و کارآزموده

افتادن طلا و اشیاء قیمتی به داخل چاه توالت یکی از دغدغه هایی است که برای بسیاری از افراد ممکن است پیش بیاید و افراد برای حل این مشکل و بیرون آوردن طلا از داخل سیفون توالت روشهای مختلفی را به کار بگیرند که برخی از این روش ها موفق بوده و برخی نیز با شکست روبرو می شود.

برای در آوردن طلا از چاه توالت و اشیاء قیمتی از داخل سیفون توالت روشهای گوناگونی وجود دارد که در این بخش مهم ترین روش ها که می توان به وسیله آن به راحتی بسیاری از مشکلات را رفع کرد و اشیای افتاده داخل توالت را بیرون آورد.

افتادن طلا و اشیاء قیمتی به داخل توالت

برای بسیاری از افراد اتفاق افتاده که طلا یا اشیا ء قیمتی شان همچون گوشی ، سوئیچ ماشی، کلید ، زنجیر ، حلقه ، گوشواره ، زنجیر ، انگشتر ، و....به داخل سیفون توالت سقوط کرده باشد و فرد با تلاش فراوان نتوانسته آن را بیرون بیاورید.
در این موقعیت برخی از افراد دست خودرا در توالت فرو می برند و تلاش می کنند زنجیر طلا و اشیاء را در میان فاضلاب و فضولات سیفون پیدا کنند و برخی از خیر طلا و اشیا با ارزش خود می گذارند در حالی که روش های مناسبی وجود دارد که با استفاده از آنها می توان مشکل را حل کرد ، بدون این که دست خود را سیفون فرو ببرند.
اگر چنین اتفاقی ایجاد شود وقصد دارید با روشهای ساده و آسان طلای خود را از سیفون توالت بیرون بیاورید حتما این مطلب را تا انتها بخوانید مابهترین و ساده ترین روش ها را به شما معرفی می کنیم.
افتادن طلا در داخل چاه توالت

افتادن طلا در چاه توالت

افتادن طلا و حلقه داخل لوله فاضلاب توالت

اگر شی قیمتی و باارزشی به داخل چاه توالت افتاده باشد نباید از توالت استفاده کرد زیرا ورود جریان آب و فاضلاب به داخل سیفون باعث می شود طلای داخل سیفون زیر آب و فاضلاب گیر کند و یا که با فشار آب به داخل چاه فاضلاب سقوط کند.
پس به هیچ وجه نباید از توالت استفاده کرد و درون آن نیز نباید آب ریخت تا در ابتدا به حل مشکل پرداخت.
گرچه مواردی را داشته ایم که سه ماه ار افتادن طلا به داخلی چاه توالت گذشته و بارها و بارها توالت استفاده شده ولی با توجه به وزن فلز طلا ، طلا در فاضلاب رسوب کرده و همکاران ما آن را در آورده اند.
در هر صورت بهتر است از توالت استفاده نشود و در مرحله دوم باید با حفظ خونسردی و آرامش و دقت فراوان به روش های مناسب جهت بیرون آوردن اشیاء از توالت اقدام کرد. زیرا بااین روش های ساده جای هیچ نگرانی وجود ندارد .
اگر میخواهید خودتان طلا را از توالت خارج کنید حتما از دستکش استفاده کنید.

افتادن طلا در چاه توالت

انواع مشکلات افتادن اشیاء داخل توالت و لوله به این شرح است

. افتادن طلا داخل توالت
. افتادن وسیله به داخل چاه توالت
. افتادن اشیاء قیمتی داخل لوله فاضلاب
. افتادن سوئیچ و کلید در سیفون توالت و حمام
. افتادن زنجیر و حلقه به داخل توالت
در ابتدا باید بررسی شود که آیاتوالت دارای چاه بست می باشد یا خیر ؛ اگر کاسه توالت دارای چاه بست باشد به احتمال زیاد طلا و اشیاء روی چاه بست قرار می گیرد و به راحتی می توان آن را با دست برداشت .
اگر دوست ندارید و دلتان نمی آید به سنگ توالت دت بزنید می توانید با دستکش این کار را انجام دهید و یا از سیم یا یک تکه چوب برای این کار کمک بگیرید اما در صورت فقدان چاه بست در توالت باید مراحل بعدی انجام شود.

پس از افتادن طلا به داخل سیفون توالت ، باید بررسی کرد که آیا افتادن طلا به داخل چاه توالت باعث شده که طلا به چاه فاضلاب برود یا این که در داخل سیفون قرار دارد برای این کار می توان به داخل سیفون نگاه کرد.
در این شرایط باید دید طلا قابل مشاهده است یا دیده نمی شود ممکن است به دلیل این که طلا سنگین تر از آب است به زیر سیفون رفته باشد اگرهم که داخل سیفون نباشد به این معنی است که به داخل چاه فاضلاب افتاده که در این صورت هیچ کاری از دست شما برنمی آید و شما کاری نمی توانید انجام دهید و باید یا سرویسکار مخصوص این مشکل تماس بگیرید.
پسبه ناچار باید با دقت بررسی کرد تا طلا داخل سیفون پیدا شود برای این کار باید روشی یافت که از طریق آن بتوان طلا را پیدا کرد در این باره ساده ترین روش این است که دست خود را داخل چاه فرو کرده و در میان انبوه فضولات به دنبال طلا بگردید که البته بسیار مشمئز کننده است اصلا روش مناسبی به شمار نمی رود.
البته برای بهبود آن میتوان از دستکش استفاده و یا این که دست خود را داخل پلاستیک فرو کرد، اگر با این روش نیز دلتاان راضی نمی شود لازم است با استفاده از یک وسیله طلا را از داخل سیفون توالت بیرون آورد.

توالت فرنگی

بیرون آوردن شی قیمتی با قلاب دست ساز

برای این کار می توان به راحتی قلاب درست کرد، با استفاده از یک سیم مفتول همچون جالباسی های کمد که فلزی هستند می توان این کار را انجام داد.
به این صورت که سیم فلزی را دکه دارای حداقل نیم متر طول است را صاف و سپس سر آن را با استفاده از انبر دست خم کرده و به شکل قلاب در بیاورید سپس با فرو کردن این قلاب دست ساز به داخل سیفون به جستجوی طلا بپردازید تا طلا را پیدا کنید . اگر آن را پیدا کردید باید با قلاب آن را گرفته و بیرون بکشید.

خریدن یک گیره فاضلابی برای بیرون آوردن طلا

اگر نمی توانید قلاب درست کنید بهتر است از ابزار مخصوص این کار استفاده شود،در بازار وسیله ای مخصوص بیرون آوردن حلقه طلا یا اشیاء از داخل چاه توالت وجود دارد که به آن گیره فاضلابی گفته می شود.

این گیره ها همانند انبر دست می باشد البته با ایت تفاوت که دسته آن بسیار بلند است و طول آن بیش از یک متر می رسد و با این وسیله می توان اشیاء را از داخل چاه توالت بیرون آورد بدین صورت که دسته آن را گرفته و گیره را داخل سیفون توالت فرو برده و پس از پیدا کردن طلا داخل سیفون با استفاده از گیره طلا را نگه داشته و به آرامی آن را از توالت بیرون می آورید.

گیره های فاضلابی وسیله ای بسیار ساده و مفید هساد که مشکلات نگران کننده و ناگوار را به راحتی حل می کند و با استفاده از آن می توان طلا و اشیاء قیمتی که به داخل توالت افتاده را بیرون آورد، اگر از این گیره ها در منزل وجو ندارد بهتر است یکی از آن را خریداری کنید .

روشهای فوق برای بیرون آوردن اشیاأ قیمتی مخصوصا طلا از چاه توالت و در صورتی که طلای شما به داخل تووالت افتاده می توانید از این روشها با کمی دقت و بدون صرف هزینه زیاد استفاده کنید.

البته ریسک گوچک تری وجود دارد اینکه شما هزینه بابت گیره فاضلابی پرداخت کنید و نتوانید حلقه یا زنجیر طلا را از چاه توالت بیرون بیاورید ومجددا مجبور شوید هزینه بابت سرویسکار بپردازید یعنی دوبار هزینه کنید .می توانید مستقیما به سراغ سرویسکار بیرون آوردن طلا از چاه دستشویی بروید.

بیرون آوردن زنجیر طلا از توالت توسط شرکت های لوله بازکنی

اگر با روش های قبل قادر به حل مشکل نبودید و یا اینکه ترجیح دادیدشخص با تجربه تری طلای شما را از چاه توالت بیرون بیاوریدد بهترین راه تماس با شرکت لوله بازکنی امیران سرویس است بهتر است اگر شی افتاده به توالت بسیار ارزشمند است خودتان دست به کار نشوید زیرا ممکن است با یک اشتباه طلا و اشیا ء قیمتی از دست شما برود و به داخل چاه یا شبکه فاضلاب برود.

بهترین کار در این شرایط این است که از شرکت امیران سرویس کمک بگیرید این مجموعه آماده ارائه در خدمات مختلف است .

. بیرون آوردن اشیاء قیمتی از داخل چاه توالت
. خارج کردن اشیء ارزشمند از سیفون توالت
. در آوردن زنجیر طلا از چاه توالت گوشواره ،حلقه از چاه توالت
. حل مشکل افتادن اشیاء قیمتی داخل توالت
. خارج کردن گوشی سوئیچ کلید و... از لوله فاضلاب
. بیرون آوردن اشیاء از کفشوی حمام و پاکینگ
. در آوردن وسیله از لوله فاضلاب و چاه توالت
از جمله خدمات متنوع این شرکت، در زمینه بیرون آوردن طلا و اشیا ء از چاه توالت و لوله فاضلاب است این شرکتها با تجربه تخصصی که دارند مشکل شهروندان را در این زمینه حل می کنند.
تکسین های حرفه ای شرکت امیران سرویس انواع اشیاء افتاده به داخل توالت را بیرون آورده اند و در صورت بروز مشکل برای شما به راحتی ودر زمانی کوتاه به بیرون آوردن طلا از چاه توالت اقدام می کنند تنها کافیست شهرونداندر سراسر تهران ، این مشکلات در میان بگذارید تا آنها با رو شهای ساده و کابردبی مشکل را حل کنند.
مهم ترین این خدمات در رابطه با فاضلاب سیفون،لوله فاضلاب ، چاه توالت ، کاسه توالت ، توالت ایرانی ، توالت فرنگی ، ارائه گیره فاضلاب سیفون توالت است .

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید همین حالا باما تماس بگیرید

شرکت امیران سرویس با به کار گیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه در لوله بازکنی و خدمات فنی ساختمان افتخار دارد بیش از 15 سال در کنار شما همشهریان تهرانی باشد و هم اکنون نیز آماده خدمت رسانی به تمام مناطق 22 گانه تهران است . لوله بازکنی ارزان با دستگاه های مخصوص ، تخلیه چاه فوری ، نصب توالت و اتصالات آن ، تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی و….. برخی از خدمات متنوع شرکت است.

در صورتی که مشکلی در تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مشکل شما را نیز حل کنیم.

خدمات امیران سرویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ( کلیک کنید )