رفع گرفتگی چاه توالت با سلفون

افتادن جسم در چاه توالت و درآوردن آن

پس از افتادن جسم در چاه توالت یاهر شی در دستشویی کافی است برای درآوردن تضمینی اجسام و اشیاء در 20 دقیقه با متخصصین سرویس لوله باز کن تماس بگیرید . مابه شما قول می دهیم حتی کوچکترین اشیاء را بصورت تضمینی در کوتاه ترین زمان ممکن بصورت حرفه ای از چاه توالت ، لوله فاضلاب آشپز خانه ، حمام و غیره … با استفاده از سرویسکاران با تجربه و حرفه ای خارج کنیم.

البته می توانید با استفاده از 3 روش گفته شده در این مطلب خودتان اقدام به درآوردن اشیاء و اجسام از داخل چاه توالت نمایید.

هشدار:

دقت داشته باشید که به دلیل تنگ بودن محل اتصال کاسه توالت با لوله فاضلاب پس از افتادن جسم در چاه توالت اگر قصد خارج کردن شی را با دست دارید امکان گیر کزدن دستتان وجود دارد و با گیر کردن دستتان به سادگی نمی توانید آ« را خارج کنید و صد درصد آسیب جدی خواهید دید. حتما قبل از آن بررسی کنید و ببینید اگرتوان درآوردن جسم از دستشویییا هر لوله فاضلابی را ندارید و به هیچ عنوان ریسک نکنید و حتما باشرکت لوله باز کنی امیران سرویس تماس بگیرید تا افراد  با تجربه و متخصص این کار را انجام دهند.

بعد از افتادن جسم در چاه توالت چه کار کنیم؟

ابتددا خونسردی خودرا حفظ کنید و حتما به نکات زیر عمل کنید:
. به هیچ عنوان بعد از افتادن شی داخل چاه توالت از سرویس بهداشتی استفاده نکنید.
. اصلا نباید بعد از این اتفاق آبی داخل کاسه توالت یا لوله فاضللاب بریزید.
. اگر در مکان عمومی هستید و شی ای که داخل لوله افتاده قیمتی است سعی کنید به کسی برای استفاده از سرویس بهداشتی اجازه ندهید.
. به هیچ وجه افراد غیر حرفه ای و غیر متخصص اجازه تلاش برای در آوردن اشیاء را ندهید چون مطمئنا کار را خراب خواهند کرد.

افتادن اجسام داخل چاه توالت ، لوله فاضلاب آشپزخانه، لوه فاضلاب حمام و.... باعث گرفتگی های بسیار شدید می شود و پس از افتادن آنها داخل چاه توالت باید فورا جهت در آوردنشان اقدام نمود.
زمانی که مشتریان عزیزما برای درآوردن اشیاء از چاه توالتا با سرویس لوله باز کن تمام میگیرند، معمولا اتفاقات زیر برای آنها رخ داده که می تواند همین حالا برای شما هم اتفاق افتاده باشد و مشکل بزرگی را به بار بیاورید:
. افتادن صابون در توالت فرنگی
. افتادن صابون در دستشویی ایرانی
. افتادن مهر در توالت
. افتادن سکه در دستشویی
. افتادن دعا در دستشویی
. افتادن خمیر دندان در توالت
. افتادن کرم در توالت
. افتادن لوازم آرایشی در توالت
.افتادن سوییچ و کلید در توالت
. افتادن درب اسپری و شامپو در چاه توالت
. افتادن ژیلت در توالت
و افتادن هر اشیاء دیگر در چاه توالت که حتما باید خارج شوند. در ادامه از روش های گفته شده برای درآوردن آنها مانند درآوردن موبایل از توالت استفاده نمایید.

در آوردن اشیا از چاه فاضلاب

.اگر می خواهید جسمی که داخل چاه توالت یا لوله فاضلاب انداخته اید بصورت تضمینی خارج شود و مشکلی را به بار نیاورد می توانید با سرویسکاران ما تماس بگیرید .
شرکت امیران سرویس با استفاده از تجهیزات مخصوص مانند چنگک لوله بازکنی، پس از افتادن جسم درچاه توالت ، لوله فاضلاب حمام ، لوله فاضلاب آشپز خانه و .... بصورت تضمینی و کاملا راحت آن را خارج می کند.
البته پس از افتادن وسیله در چاه دستشویی بررسی کنید اگر قطر لوله بزرگ است و ارتفاع آن کوچک می باشد می توانید ابتدا به وسیله دست اقدام به در آوردن جسم از چاه توالت نمایید.
برای اینکه یک جفت دستکش بپوشید و دستتان را تا سیفون توالت پایین ببرید. سپس به دنبال وسیله ایکه در چاه دستشویی افتاده بگردید.
پس از پیدا کردن آن حتما وسیله را با آب گرم بشویید و آن را با الکل ضد عفونی کنید.

توالت فرنگی

سرویسکاران با تجربه امیران سرویس با استفاده از چنگک و ابزار های خاصی که براساس تجربه خود از آنها استفاده میکنند کوچکترین اشیاء را مانند پلاک طلا از چاه توالت بیرون بکشند.
پس با اطمینانکامل می توانید اشیاء درون چاه توالت را با سرویسکاران این شرکت 100% تضمینی دربیاورید.
این گیره ها ابزار های تخصصی برای در آوردن جسم از چاه توالت می باشند که متخصصین امیران سرویس بهترین آنها را برای رفع شما عزیزان در اختیار دارند.
یکی از بیشترین سوالاتی که توسط مشتریان ما سوال می شود، این است که جسم افتاده در داخل چاه دستشویی را چگونه خارج می کنید؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که بستگی به شرایط موجود دارد. گاهی اوقات جسم به قدری ریز است که حتما باید از دستگاه ساکشن استفاده شود.
اما در بسیاری از موارد با استفاده از گیره فاضلابی چمگک است و با استفاده از سرب ساخته شده وسیله داخل چاه توالت را خارج می کنیم.
در هر شرایطی اگر پس از افتادن وسیله در توالت داخل کاسه آب نریزید واز سرویس استفاده نکنید اگر 1% امکان خارج شدن جسم از توالت هم وجود داشته باشد سرویسکاران امیران سرویس این کار را انجام می دهند.
در بسیاری از موارد اتفاق افتاده که مشتریان عزیزمان مقداری آب هم داخل توالت ریخته اند و حتی جسم مورد نظر 1 روز پیش در چاه دستشویی افتاده بوده.
اما نکتهمهم این است که در این 1روز از سرویس بهداشتی استفاده نشده بوده وبه همین علت متخصصین فنی شرکت امیران سرویس به راحتی توانساه جسم را از چاه بیرون بکشند.

تماس با شرکت لوله باز کنی

حتما باید پس از افتادن جسم در دستشویی با یک متخصص تماس بگیرید و درخواست اعزام نیرو ی فنی جهت رفع مشکل نمایید .
امیران سرویس بهرین شرکت خدماتی در این زمینه می باشد. این حرکت با بیش از 8 سال تجربه در زمینه لوله بازکنی و خارجی کردن هر جسمی از توالت و انواع لوله فاضلاب به راحتی و بصورت تضمینی هر چیزی را خارج کند و سالم تحویل شما دهد.
اگر میخواهید جسمی که داخل چاه توالت منزلتان افتاده کاملا تضمینی و سالم به دستتان برسد با متخصصین ما همین حالا تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کند.

لوله بازکنی توالت

اعزام سرویسکار به محل برای درآوردن وسیله از توالت چقدر زمان میبرد؟

این شرکت سرویسکاران بسیار زیادی را در سراسر استان تهران مستقر نموده تا سریعا به محل برسند.
در همین راستا نزدیکترین سرویسکاران به محل اعزام می شوند که درکوتاه ترین زمان ممکن در آنجا حاضر هستند تا کارشتان را شروع کنند.
معمولا 20 الی 30 دقیقه به محل میرسند و مدت زمان لازم برای درآوردن اشیاء از توالت هم بستگی به ار تفاع لوله خشک کردن آب داخل لوله خارج کردن لجن ها وغیره دارد.

خدمات امیران سرویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ( کلیک کنید )