افتادن گوشی در چاه توالت

افتادن موبایل در چاه دستشویی و درآوردن آن از توالت

پس از افتادن گوشی موبایل در چاه دستشویی قبل از تماس با سرویسکار ابتدا 5 مرحله درآوردن گوشی از فاضلاب توالت  را امتحان کنید تا در 10 دقیقه موبایل خودرا از سرویس بهداشتی خارج کنید.

هنگام استفاده از سرویس بهداشتی امکان دارد حواستان پرت شود و به یکباره گوشی موبایل خود درون چاه توالت بیندازید.

قطعا در چنین شرایطی باتوجه به اینکه قیمت گوشی موبایل خیلی بالا رفته و هر کسی توان خرید مجدد آن را ندارد هل می شود که چطور اقدام به در آوردن گوشی از چاه توالت نمایید. 

اصلا نباید نگران باشید اگر کارهایی در این مطلب قرار است به شما آموزش دهیم به درستی ئ کامل انجام دهید شک نکنید که به راحتی و خیلی فوری گوشی موبایلتان بار دیگر در دستتان خواهد بود!

کارهایی که باید پس از افتادن گوشی موبایل در چاه توالت انجام دهید .

مهم ترین باید ها و نباید هایی که بعد از افتادن گوشی در توالت باید انجام دهید عبارتند از : 

. اولین کاری که نباید انجام دهید این است که پس از افتادن موبایل در چاه توالت  به هیچ عنوان آبی داخل لوله نریزید. 

. اصلا نباید سیفون را بکشید حواستان باشد.

. نباید تازمانی که گوشی را در بیاورید کسی از توالت استفاده کند به ویژه اگر توالت عمومی هستید.

. اگر فکر می کنید نمی توانید با مراحلی که در ادامه آموزش داده ایم موبایلتان را از فاضلاب خارج کنید بهتر است ازیک متخصص کمک بخواهید.

. اگر نیرو های فنی مثل تاسیساتی های یک ساختمان ادعا کردند که میتوانید گوشی موبایل شماراخارج کنند ابتدا مطمئن شوید که تخصص دارند سپس به آنها اجازه دهید چون خیلی از موارد پیش آمده که اگر شخصی اقدام به کاری نمیکرد، سرویسکاران شرکت امیران سرویس به راحتی با ابزار های مخصوص گوشی مشتری را بیرون می آورند و مشتری متحمل ضرر و زیان چند میلیونی نمیشد.

اگر میخواهید گوشی خودرا حتما بیرون بیاورید قطعا باید هنگام افتادن موبایل در چاه دستشویی نکاتی که گغته شد را رعایت نمایید.چون در حال حاضر با توجه به نرخ دلار قیمت موبایل خیلی بالا رفته  و اگر کار اشتباهی انجام دهید باید ضرر چند میلیونی بدهید.

رفع گرفتگی چاه توالت با سلفون

اگر داخل فاضلاب دستشویی آب ریخته یا اینکه سیفون کشیده بودیم چه کنیم؟

اصلا نگران نباشید و هل نکنید!
خیلی از شما عزیزان وقتی مشکل افتادن موبایل در چاه دستشویی برایتان پیش آید احتمال اینکه سیفون کشیده باشید داخل لوله سرویس بهداشتی آب ریخته باشید یا حتی بدتر از مه از سرویس استفاده کرده باشید وجود دارد .
اما سوال اینجاست که با توجه به نکات بالا آیا امکان در آوردن گوشی از چاه توالت وجود دارد؟
اگر خودتان بخواهید موبایل را در بیاورید کار سخت است و ما هیچ تضمینی نمیدیم اما اگر کار را به متخصصین شرکت امیران سرویس بسپارید چون تجره بسیار بالایی دارند و روزانه اشیای زیادی را از چاه فاضلاب بیرون میکشند و مجهز به ابزارهای مخصوص هستند قطعا پاسخ مثبت است .

5 مرحله در آوردن گوشی موبایل از چاه توالت: 1 . پوشیدن دستکش

به دلیل آلوده بودن کاسه و لوله فاضلاب دستشویی حتما از دستکش برای حفظ بهداشت و پاکیزگی خود استفاده نمایید اگر گوشی شما با ارزش است و باید دست خود را درون توالت بکنید بهتر است یک جفت دستکش لاستیکی بپوشید اگر جایی هستید که دسترسی به دستکش ندارید باید تصمیم بگیرید که ارزش ای کار را دارد یا خیر چون توالت پر از آلودگی است بهتر است در مکان های عمومی از یک کیسه پلاستیکی استفاده کنید.

در آوردن اشیا از چاه فاضلاب

بعد از افتادن موبایل در چاه دستشویی بررسی ارتفاع لوله بسیار مهم است . چرا که این مورد به شما اطمینان میدهد که آیا با دست می توانید گوشی موبایل را از توالت بیرون بیاورید یا خیر . برای اینکار می توانید از یک میله استفاده کنید سپس با استفاده از متر میله یا سیخ را اندازه بگیرید .
اگر ارفاع لوله بیش از 30 سانت باشد شانس شکما برای در آوردن گوشی از توالت توسط خودتان بسیار کم است و بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید تا از ابزار مخصوص اینکار استفاده کنید.

لوله بازکنی توالت

3. بررسی اینکه گوشی هنوز داخل لوله است یا خیر

پس از ارتفاع لوله نوبت به این میرسد که مطمئن شوید که گوشی هنوز داخل سیفون است یا خیر برای اینکه اینکار با استفاده از یک چراغ قوه سعی کنید انتهای چاه توالت را بازدید کنید معمولا احتمال دارد گوشی دیده نشود البته با اینکه موبایل درون سیفون است چون اندازه و ضخامت موبایل ها امروزی به ما اطمینان را میدهد که بگوییم احمال رد شدن گوشی از سیفون بسیار کم است اما بااین حال می توانید برای اطمینان خاطر خودتان این مورد را بررسی نمایید .

4. در آوردن گوشی از چاه فاضلاب

پس از اینکارها نوبت به این میرسد که دستتان را درون لوله ببرید و داخل سیفون به نبال گوشی خود بگردید . درون سیفون همیشه به اندازه قابل توجهی آب جمع می شود و این باعث میشود کار شما کمی سخت شود استفاده از دستکش هم بیشتر به خاطر تججمع فاضلاب در سیفون است پس از پیدا کردن موبایل آن را به آرامی بیرون بکشید.

5. ضد عفونی کردن گوشی

بعد از درآوردنگوشی از دستشویی حتما باید آن را ضد عفونی نمایید بهترین راه حل برای ضد عفونی کردن گوشی استفاده از الکل ضد عفونی کننده با غلظت 75% است. مقداری الکل را روی پد یا دستما کاغذی بریزید و آرا به آرامی به همه جای گوشی بکشید در آخر اگر گوشی خیس شده باروشی که در ادمه گفته شده آن را خشک کنید .

اگر با روش های گفته شده نتوانستیم گوشی را از توالت بیرون بیاوریم چه کنیم؟

در صورتی که با این روش ها نتوانستید کاری انجام دهید یا اینکه ترجیح میدهید یک متخصص و کاربلد گوشی شمارا از چاه فاضلاب خارج کند همین حالا می توانید با شماره درج شده در سایت سراسر تهران تماس بگیرید سرویسکاران ما اماده خدمات رسانی بصورت شبانه روزی به شما عزیزان هستند زمان اعزام متخصص به دلیل اینکه از نزدیکترین نقطه به محل انجام میشود بسیار سریع است و همین ویژگی سبب میشود تا گوشی شما آسیب نبیند.

افتادن گوشی در چاه توالت

بهترین روش خشک کردن گوشی موبایل خیس شده

خیلی از مردم نمیدانند که درچنین شرایطی چه اقداماتی باید انجام دهند بهتر است برا ی خشک کردن گوشی خیس شده به نکات زیر دقت نمایید و به آنها عمل کنید تا شانستان برای روشن شدن گوشی خیس شده بالا برود.
. اگر گوشی روشن است آن را خاموش کنید.
. به سرعن موبایلتان را خشک کنید برای اینکار از جارو برقی کمک بگیرید تا قطرات آب را بیرون بکشد.
. به هیچ وجه از سشوار برای خشک کردن گوشی موبایل خیس شده استفاده نکنید .
. می توانید موبایلتان را درون برنج قرار دهید خیلی ها معتقد هستند برنج معجزه آساست و رطوبت را جذب خودش میکند.
. برای اطمینان بیشتر بهتر است برای خشک کردن گوشی خیس از مواد رطوبت گیر استفاده شود.
. گوشی را در یک نقطه آفتابی قرار دهید تا کاملا خشک شود .
گوشی خشک شده را روشن کنید.
. باتری آنها با وصل کردن به شارژر تست کنید.

خدمات امیران سرویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ( کلیک کنید )