مدل ابرو

مدل ابروهای جدید برای کاشت ابرو. آیا می دانید که چه مدل ابرویی به شما می آید؟

ابرو یکی از مهم ترین عناصر زیبایی چهره است که نقش بسزایی در تعیین فرم و شکل چشم و صورت دارد . ابرو های زیبا و مناسب با چهره می توانند چشم های شما را درخشان تر و چهره شمارا جذاب تر کنند.

اگر مدل ابرو را متناسب با فرم صورت و چشم انتخاب کنید عیب های چشم و فرم صورت کمتر دیده می شوند مدل و فرم عیب و نقص های موجود در فرم صورت و چشم را پشت خود پنهان می کند. 

البته انتخاب یک مدل و فرم ابرو برای تمامی چهره ها کار درستی نیست و افراد باید مطابق با فرم صورت و فرم چشم فرم ابروی مناسب با چهره خودرا انتخاب کنید.

انواع مدل ابرو

برای داشتن چهره ای زیبا و جذاب به مدل ابروی مناسب با حالت و فرم صورت توجه ویژه ای داشته باشید چرا که این عامل تاثیر بسزائی در زیبایی چهره و علی الخصوص چشم ها می گذارد. البته کاشت ابرو به روش حرفه ای نیز مهم است!!

مدل ابروی هشت

مدل ابروی هشتی در گذشته بسیار مد بود به طوری که تمام بانوان ایرانی ابروی خود را مدل هشت طراحی می کردند. این فرم ابرو بسیار نازک بود ودر قسمت انتهای ابرو شکستگی داشت. امروزه مدل هشتی پر باب شده و بسیاری از بانوان ابروی خود را مدل هشت پر طراحی می کنید تا چهره آن هارا کمتر از سن واقعیشان نشان دهد.

مدل ابرو

مدل ابروی کمانی

ابروی کمانی برای تمامی چهره ها مناسب نیست و بسیاری از چهره ها را خشن و ترسناک جلوه می دهد. بنابراین در انتخاب ابروی کمانی باید دقت کنید . این مدل ابرو برای چهره هایی با فرم صورت گرد مناسب به شرطی که نوک ابرو تیز باشد.
ابروی کمانی گرد برای متعادل کردن صورت های بیضی انتخاب ایده آل می باشد و با زاویه دار کردن چانه و کم عرض کردن پیشانی و عریض کردن گونه به چهره تناسب می دهد. ابرو های کمانی پر میتوانند صورت های مربعی را تناسب بخشند.
ابروهای کمانی بلند برای چهره های گلابیشکل مناسب بوده پیشانی را پهن و پهنای چانه را کم تر می کنند. صورت های قلبی شکل پیشانی بلند دارند و ابروی کمانی می تواند پهنای پیشانی را کم تر نشان دهد.
ابروهای بلند پیشانی را کوتاه تر نشان می دهد بنابراین ابروی صورت های مثلثی را باید مدل کمانی بلند طراحی کرد.

مدل ابرو

تاج ابروهای شمشیری پهن می باشد و میتواند چشم هارا گیرا تر جذاب تر جلوه دهد. ابرو ها یشمشیری مانند ابروهای کمانی مدل های مختلفی دارد و در مدل های پهن کوتاه و بلند طراحی می شود که انتخاب هر کدام از مدل های این ابرو بر حسب مدل چشم و فرم صورت انجام می گیرد.

مدل ابرو های پهن

اگر ترند های آرایشی سال را دنبال کرده باشید حتما دیده اید که از چند سال اخیر تا به الان ابرو های پرپشت و کشیده و بلند مد شده وبسیاری از زنان و دختران جوان ابروهای خودرا مطابق با ترند سال ودل داده اند.
در گذشته ابروهای نازک وکوتاه و مدل هشتی نازک مد روز بود وچهره را زنانه و سن بالا نشان می داد اما امروزه ابرو های طبیعی و تا حدودی اصلاح نشده مد شده است و ابروهای پرپشت و بلند چهره نچرال و جوان تر جلوه می دهند.

مدل ابرو

نکات و ویژگی های مهم در انتخاب مدل ابرو

در انتخاب مدل ابرو بهتر است که به یک سری نکات توجه ویژه ای داشته باشید از جمله :

فرم صورت

ابروها نقش مهم و حیاتی در زیبایی چهره مردان و زنان ایفا می کنند به طوری که اگر مدل ابرو به درستی انتخاب نشود چهره پیر وزشت می شود و در مواقعی می تواند چهره بانوان را خشن و ترسناک جلوه دهد.

انتخاب مدل و فرم ابرویی که با چهره تناسب داشته باشد کار سخت و دشواری نیست . فقط کافیست فرم صورت خودرا بیابید و متناسب با فرم صورت مدل ابرو خود را انتخاب کنید.

در انتخاب مدل ابرو حتما باید فرم چشم هارا مد نظر قرار دهید تا مدل ابرو با فرم چشم تناسب داشته باشد.

توجه داشتن به فاصله ابروها از دیگر نکات در انتخاب مدل ابرو است.

بیضی شکل

افرادی که فرم صورت آن ها گرد است باید مدل ابروی خود را به نحوی انتخاب کنید که چهره آن ها از حالت گزدی در بیابید و کمی کسیده شود . برای صورت گرد با ید کمان ابرو بلند باشد و ابرو کمی شکستگی داشته و زاویه دار باشد.

ارتفاع کمان ابرو برای افرادی که فرم صورت آن ها بیضی است نسبتا کوتاه باشد و ابرو کمی ملایم و زاویه دار طراحی شود. با این کار چهره افرادی که فرم صورت آن ها بیضی است کمی متعادل و زیبا می شود. ابروهای چهره بیضی شکل را نباید زیاد فرم دهید و یک قوس خفیف برای متعادل کردن چهره کافی است .

مدل ابرو

مربعی شکل

افرادی که فرم صورت مربعی دارند باید برای متعادل شدن چهره خود زاویه و منحنی ابروی خود را بیشتر کنند. این افراد نباید ابروی خودرا مدل تخت و شکسته طراحی کنند . چرا که زاویه چهره آنها بیشتر می شود و تعادل چهره آنها به هم می خورد.

مستطیلی شکل

افرادی که فرم صورت آن ها کشیده و دراز است باید برای گرد دیده شدن صورت و پر نشان دادن چهره خود ابروهای بدون کمان و تخت انتخاب کنند. 

قلبی شکل

خانم های فرم صورت آن ها گردد است باید ابروی خودرا پهن طراحی کنند و کمان ابروی آن ها ملایم باشد. افرادی که فرم صورت آنها قلبی شکل است پیشانی پهن تری دارند و چانه آن ها کمی تیز تر و لاغر می باشد.

برای به تعادل رساندن این چهره باید ابروها را کمی ضخیم طراحی کرد. ابروهای صاف برای کمک به تعادل رساندن پهنای پیشانی و نازک بودن چانه گزینه ای ایده آل است.

چشم گرد

چشم های گرد به اندازه کافی درشت و گرد هستند و نباید یا انتخاب ابروی نامناسب چشم هارا گردتر نشان داد. ابروی مناسب برای چشم های گرد حالت شکسته و صاف است.

چشم به هم نزدیک

ابروهای با کمان عریض و بلند انتخابی مناسب برای چشم های نزدیک به هم است این مدل ابرو نزدیکی چشم ها را به هم کاهش می دهدو تناسب زیبایی بین چشم و استخوان ابرو ایجاد می کند. توجه کنید رنگ ابرو چشم های نزدیک به هم نباید تیره باشد و آن را نباید نازک کنید.

چشم های از هم دور افتاده

برای کم کردن فاصله چشم های با فاصله زیاد باید ابرورا به سمت مرکز چشم بکشید تا فاصله چشم ها کمتر شود وچهره شما را ملایم و زیبا تر کند. 

مدل ابرو

چشم بادامی

افراد چشم بادامی در انتخاب مدل ابرو باید دقت زیادی داشته باشند تا چشم های آن ها تنگ تر به نظر نرسد . این افراد باید ابروهای زاویه دار را انتخاب کنند تا چشم های آن ها گردتر به نظر بیاید.

همچنین رنگ ابرو هم در جذابیت چهره تاثیر گذار است و باید ابروهای خود را تیره کنید تا جذایت چهره شما دوچندان شود.

پرطرفدار ترین مدل کاشت ابرو

افراد مختلفی مراجعه می کنند و مدل چشم و فرم صورت آن ها با یکدیگر متفاوت است بنابراین مدل ابرو پر و کشیده مد شده است و بسیاری از بانوان علاقه مند هستند ابرو خود را متناسب با ترند سال نچرال و طبیعی طراحی کنند.

سخن پایانی

همانطور که مرتب و تمیز بودن ابروها چهره بانوان را جذاب تر می کند فرم ابروها چهره بانوان را جذاب تر می کند فرم ابروهم بر روی زیبایی چهره بانوان تاثیر گذار است . برای اینکه چهره خود را از حالت گردی یا کشیده بودن در بیاورید باید مدل ابروی خود را تغییر دهید .
متخصصان قبل از کاشت ابرو مدل ابرو مناسب با چهره شما را پیدا می کنند و سعی می کنند مطابق به چهره شما ابروی زیبا در عین حال مرتب و هماهنگ طراحی کنید.

خدمات امیران سرویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ( کلیک کنید )