افتادن صابون در چاه

یکی از مواردی که برای بسیاری از ما ممکن است پیش آمده باشد افتادن صابون در چاه توالت فرنگی و ایرانی است که گاهی خیلی اتفاقی می افتد که برخی مواقع می تواند برای ما مشکلاتی را همراه داشته باشدو منجر به گرفتگی لوله چاه شود در این پست از مطالب سایت لوله باز کنی ها تصمیم داریم تا مواردی را برایتان بیان کنیم تا مشکل شما به صورت ساده حل شود و امیدوارم که مورد رضایت شما عزیزان قرار بگیرد. 

لوله بازکنی توالت

افتادن صابون در چاه

در مواردی صابون ممکن است از دست ما سر بخورد و  داخل چاه بی افتد و در این جور مواقع معمولا ما دو کار انجام می دهیم گاهی فکر می کنیم که چون صابون هستش خودش سر می خوره و داخل چاه می رود و برای دچار مشکل نمی شود که در مواقعی همین صابون داخل لوله ها گیر می کند ودر صورت آب نشدن و خارج نشدن از لوله ها منجر به ایجاد رسوب در لوله  می شود که همین امر می تواند باعث گرفتگی لوله می شود و در نتیجه معمولا چاه بالا می زد و مشکلات بعدی را به دنبال دارد .

رفع گرفتگی چاه توالت با سلفون

رفع مشکل افتادن صابون در چاه

در مواقعی که صابون در چاه می افتدمعمولا ماسعی می کنیم آن را بوسیله یک شیءیا حتی دستمون آن را داخل چاه دربیاوریم اما گاهی صابون به قسمت پایین تر می رود و امکان خارج کردن آن برایمان وجود ندارد که دراین جور مواقع برخی تصمیم می گیرند از مواد اسیدی برای تمیز کردن لوله و رد کردن صابون استفاده کنند و آن ها را داخل لوله می ریزند که این مواد ممکن است در طولانی مدت به لوله های چاه آسیب بزنند و باعث فرسودگی آن ها شوند که معمولا بهتر است از استاد کار و افراد لوله بازکن کمک بگیریم چرا که آن بوسیله دستگاه فنر زن این کار را ساده تر انجام می دهند.

لوله بازکنی توالت

افتادن صابون در توالت فرنگی و ایرانی

گاهی ممکن است صابونی که دستمان است داخل توالت فرنگی یا ایرانی بی افتدد در دستشویی ایرانی و حی توالت فرنگی شترگلویی وجود دارد که زمانی صابون یا شیء دیگری داخل توالت بی افتد درون این شتر گلویی گیر می کند که معمولا برای خروج و رد شدن شیء درون آن از افراد لوله باز کن کمک می گیریم ویا با استفاده از روش هایی که در ادمه مطلب به آن اشاره کرده ایم خودتان اقدام به رفع مشکل نمایید .

افتادن صابون در چاه دستشویی

به هر دلیلی زمانی که صابون داخل چاه دستشویی ایرانی و فرنگی می افتد برای خارج کردن آن بهتر است از روش های مناسب استفاده کنیم روش هایی که حتی خطر کمتریرا برای سلامتی خودمان دارد و در عین حال هم تا حد امکان آسیبی هم به لوله وارد نشد.

روش های مناسب برای خروج یا ازبین بردن صابون

قبل از انجام هر کاری ابتدا سعی کنید که آسیبی به لوله وارد نکنید و با خونسردی مراحل گفته شده در زیر را انجام دهید . راه هایی که ما برای شما آورده ایم به صورت خانگی بوده و شما به راحتی می توانید این موارد را خودتان انجام دهید پس تا پایان مارا همراهی نمایید.

آب داغ

افتادن صابون در چاه توالت می تواند مشکلاتی زیادی را برای ما به همراه داشته باشه که برای رفع این مشکل می توانید از آب جوش استفاده کنیم از یک ظرف مناسب مقداری آب جوش را داخل چاه دستشویی یارنی می ریزیم فقط مراقب باید بود که آب داغ روی کاسه توالت نریزید چرا که ممکن است باعث شکستگی آن شود .

آب گرم

زممانی که صابون راخل توالت فرنگی گیر می کند یکی از روش هایی که می تواند به ما کمک کند استفاده از آب گرم می باشد دقت داشته باشیم که از آب داغ استفاده نمی کنیم چرا که می تواند باعث شکستگی و آسیب به توالت فرنگی شود در این حالت مقداری آب گرم را داخل تولت فرنگی می ریزیم.

میله و فنر متصل به آن

یکی دیگر از راه هایی که نیاز به تمر کز و دقت زیادی داره استفاده از یک دستگاه دست ساز توسط خودتان است . در این روش بوسیله یک میله می توانیم صابون که درچاه افتاده است را بیرون بیاوریم فقط باید مراقب باشیم گه به لوله ها آسیبی نزنیم. 

یک وسیله ای است که می توان از لوازم جانبی و ابزار فروشی ها ی مربوط تهیه کنیم و با استفاده از آن بتوانیم صابون را بیرون بیاوریم بصورتی که فنر را از یک طرف وارد لوله می کنیم واز یک طرف می چرخانیم تا صابون بیرون بیاوریم.

فنرزن چاه توالت

فنر برقی

اما گاهی با تمام  تلاش هایی که می کنیم باز هم قادر به خارج کردن و درآوردن صابون نمی شویم در این حالت معمولا تصمیم می گیریم فرد لوله باز کن متخصص کمک بگیریم که معمولا این افراد به وسیله فنر برقی که داخل چاه می زنند این مشکل را حل می کنند.  در صورتی که قصد تماس با یک فرد متخصص در این زمینه هستید تنها در سایت اسم شهر خودتان را جست و جو کنید و با لوله باز کن ها استان خود به راحتی ارتباط بر قرار کنید.

خدمات امیران سرویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ( کلیک کنید )