کباب

چه چیزی کباب را ترد میکند.؟

اگر میخواهید یک کباب خوشمزه بپزید باید در مورد فوت وفن های ترد کردن آن اطلاعات بیشتری به دست آورید. بهترین قسمت های گوشت گوساله وگوشت گوسفندی را برای این غذا می توانید انتخاب کنید. برخی از روش هایی که موجب ترد شدن غذا می شود را باید بشناسید تا از آنها استفاده کنید .همراه سایت آموزش آشپزی ما باشید .

روش های ترد کردن غذا

نمک و روغن دو ماده اصلی هستند که برای مرینیت کردن کباب مورد استفاده قرار می گیرند. اگر گوشت تازه باشد همان لحظه که آن را خریداری می کنید می توانید به آن روغن ونمک بزنید. بدون هیچ پیش نیاز دیگری غذای شما آماده خواهد شد.جهت نرم کردن این غذا حداقل 40 دقیقه قبل از اینکه آن را بپزید کنید باید به آن نمک بزنید . کمی نمک زمان پختن به آن اضافه نمایید تا گوشت ترد شود.نمک از آنجایی که نقش مهمی در حفاظت رطوبت گوشت دارد کمک میکند که رطوبت در تمامی قسمت های گوشت جذب گردد.

روغن نیز مانندنمک یکی ازترکیبات اصلی مرینیت این غذا می باشد. روغن در ترکیب با انواع گیاهان عطر دار وادویه جات موجب بروز طعم و عطر بی نظیر این غذا خواهد شد.روغن زیتون روغن کنجد روغن هسته انگور ،روغن آووکادو وهر کدام را می توانید برای مرینیت کردن این غذا مورد استفاده قرار دهید. سس سویا وعسل به عنوان یکی از ترفندهای خوشمزه کردن شناخته می شود. سس سویا از آنجایی که اسید گلوتامیک دارد گوشت این غذا را ترد تر می کند.

کباب

مواد شیرین کننده غذا

عسل رامیتوانیدبه عنوان شیرین کننده به کباب اضافه کنید تاغذا خوشمزه تر گردد. پودر گوجه، مرباو.... به عنوان شیرین کننده های دیگری هستنند که برای ترد کردن این غذا استفاده می شوند.ادویه جات وسبزیجات نیز از جمله مواد دیگری هستند که شما می توانید برای ترک کردن غذا از آنها استفاده نمایید .چند حبه سیر را خرد کنید وهمراه با سبزیجات معطر به کوشت اضافه نماییدتاغذا خوشمزه تر شود .

کباب

خدمات امیران سرویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ( کلیک کنید )