سیب زمینی

تاالان سیب زمینی را باروش اشتباهی سرخ میکردید !| بااین ترفند سرخ کردن سیب زمینی آشپزی تان متحول مشود!

بااین ترفند سرخ کردن سیب زمینی آشپزی تان متحول می شود! 

بیشتر ما عاشق سیب زمینی سرخ کرده هستیم. لین خوراکی محبوب  هم به تنهایی خوشمزه است وهم در کنار غذا.روش های مختلفی برای پخت سیب زمینی سرخ کرده وجود دارد.ولی برای اینکه  ازاین خوراکی بی نظیر لذت  ببریم باید بدانیم که بهترین  روش پخت سیب زمینی چیست ؟ مادر اینجا چند روش را  به شما پیشنهاد میکنیم. 

نمک بعد از پخت

همه می دانیم که نمک  طعم  فوق العادهای به غذا می دهد. معمولاً همه در پخت سیب زمینی سرخ کرده از نمک استفاده می کنند اما بدانند که چه زمان باید  نمک  را به آن اضافه کنید. زمان نمک زدن به سیب زمینی های سرخ کرده بستگی به نحوه پخت آنها دارد. اگر سیب زمینی های سرخ شده تان را در فر  می پزید، معمولاًمیتوانید آنها راقبل یا بعد از پخته شدن کامل نمک بزنید، اما وقتی آن ها را سرخ می کنید باید بعد از  آن نمک بزنید . دلیل آن این است که وقتی سیب زمینی سرخ کرده از سرخ کن یا ماهیتابه خارج می شود ، روغن هنور داغ است و بنابراین نمک بهتر می چسبد به این صورت طعم دلخواهتان را میتوانید مزه کنید.

از هواپز استفاده کنید

اگر هنوز این روش را امتحان نکرده اید ، توصیه می کنیم این کار را انجام دهید . پخت سیب زمینی سرخ کرده در هواپز باعث می شود سیب زمینی ها بسیار تردتر شوند همچنین نسبت به سایر روش های پخت زمان کمتری می گیرد. چه کسی هست که دوست نداشته باشد از سیب زمینی های طلایی وگرمی که طعم آن را مثل فسفود مورد علاقه شما شده لذت ببرد؟

سیب زمینی هارادر روغن بگذارید

برای انجام این کار بدون هر نوع کثیف کاری در آشپز خانه کافی است سیب زمینی های سرخ شده را در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید وسپس روغن زیتون را مستقیماً به سیب زمینی سرخ کرده اضافه کنید. سیب زمینی هارا تکان دهید تا هر سیب زمینی به طور یکنواخت با روغن آغشته شود. سپس سیب زمینی هارا ار کیسه خارج کرده وقبل ار قرار دادن در فر روی سینی فر قرار دهید. هنگامی که پخت خواهید دید که بافت خوب وطمعی باور نکردنی دارند.

از آب لیمو استفاده کنید

وقتی میگوییم باید ار آب لیمو روی سیب زمینی سرخ شده استفاده کنید ، مممکن است تعجب کنید که چرا باید این کار را کرد .آ بلیمو در واقع می تواند به سیب زمینی ها ی سرخ شده کمک کند تا رنگ طلایی خودرا حفظ کنند .به جای اینکه سیب زمینی های سرخ شده پس از قرار گرفتن در معرض اکسیژن هوا قهوه ای شوند، اسید موجود در آب لیمو کمک می کند تا رنگ آن ها ثابت بماند بنابراین در حالی که ممکن است از آب لیمو برای کمک به طعم استفاده نشود این ماده غذایی نقش مهمی در کمک به روند پخت وپز و ظاهر کلی سیب زمینی سرخ کرده ایفا میکند..

سیب زمینی

ادویه مناسب بزنید

ادویه ایتالیایی یا پودر فلفل به سیب زمینی ها بزنید تا طعمی بی نظیر وعالی به شما بدهد.حتی میتوانید همه چیز را به جز چاشنی شیرین به این خوراکی اضافه کنید .بیشتر ادویه های معمول را میشود با سیبزمینی سرخ کرده امتحان کرد این به سلیقه و ذائقه به شما بستگی دارد.

یکی از ترفند های مک دونالد برای پخت سیب زمینی سرخ کرده اضافه کردن آب گوشت گاو به آ نهاست .اگر میخواهید به همین طعم درخانه دست پیدا کنید مقداری آب گوشت بدون نمک به آن اضافه کنید سیب زمینی ها را قبل از سرخ کردن کامل در آن خیس کنید، درست مثل مک دونالد. نتیجه نهایی شگفت زده تان خواهد کرد .

خدمات امیران سرویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ( کلیک کنید )