کباب

برای جوجه کباب چه مواردی لازم است ؟ (2نکته ساده)

جوجه کباب یک غذای خوشمزه وقدیمی ایرانی که سال های بسیار است، درمهمانی ومجالس پخته وسرو میشود ممکن است پخت ان رادر منزل امتحان کرده باشید اما اگرتا به حال خودتان جوجه کباب طبخ نکرده اید ونمی دانید به چع موادی برای تهیه وطبخ آن نیاز دارید، پیشنهاد میکنم تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید. 

1. اصلی ترین موردی که نیاز داریم مرغ است. بهتر است از مرغ تازه استفاده کنید. از مرغ های یخ زده به هیچ عنوان استفاده نکنید .کیفیت غذای شمارا بسیار پاییین میاورید 

2. به پیاز نیاز داریم بهتر است آن رابه صورت خلالی خرد کنید یاآب آنرا بگیرید.

3. مورد بعدی زعفران است که به صورت آسیاب نشده هم میتوان استفاده کرد اما بهتر است زعفران دم کرده وغلیظ درست کنید به دو روش هم با یخ هم با آب جوش میتوانید آن را درست کنید .

4.آب لیمو یا آب لیموترش که استفاده از آب لیمو تازه به خوشمزگی غذا کمک میکند .

5.ادویه جات مختلفی از جمله نمک وفلفل که ادویه های پایه هستند .شما باتوجه به سلیقه وذائقه خود میتوانید ادویه های متفاوتی به مواد اضافه کنید.

6.روغن بهترین روغنی که برای تهیه این غذا می توانید استفاده کنید .روغن زیتون است .علاوه بر عطر خوب طعم خوبی به جوجه کباب خوهد داد.

7. به ماست نیاز داریم .ازانوع مختلف ماست از جمله چکیده .پرچرب  وکم چرب با توجه به سلیقه وذائقه خود میتوانید استفاده کنید. 

8.به کمی سس مایونز نیاز داریم که به نرم شدن جوجه کمک میکند .

4مورد اول از اصلی ترین مواد جوجه کباب است. بقیه موارد را به دلخواه میتوانید حذف کنید.

کباب

وسایل مورد نیاز برای پخت جوجه

حال بعد از طعم دار کردن جوجه ها نوبت به کباب کردن آن ها میرسد.
به تعدادی سیخ جوجه نیاز داریم که بهتر است از نوع استیل استفده شود.شما هم میتوانید جوجه هارا روی ذغال کباب کنید وهم میتوانید از کباب پز استفاده کنید.حتی مبتوانید با استفاده از سیخ چوبی آن هارا به سیخ بکشید ودر ماهیتابه سرخ کنید.

کباب

خدمات امیران سرویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ( کلیک کنید )