آیا امیدی به رفع فیلتر تلگرام هست

چند سالی از فیلتر تلگرام می گذرد  ودر این مدت اظهارات متفاوتی از سوی مسعولین مرتبط با آینده تلگرام مطرح شده است 

به گزارش تکناب . عیس زارع پور وزیر ارتباطات هفته گذشته در اظهار نظری گفته بود محدودیت هایی که قابلیت برطرف کردن داشته باشند . برداشته میشود البته وی تاکید کرده بود که رتلگرام فعلا شامل این اتفاق نمیشود 

در اخرین اظهار نظر نیز رییس جمهور شب گذشته در گفتگوی تلویزیونی خود با مردم رفع محدودیت برخی پلتفرم ها را فرا قوه ای و منوط به پذیرفتن شرایط ایران عنوان کرده بود.

 

آیت اله رییسی در ارتباط گفت بحث رفع محدوییت پلتفرم های خارجی یک امر فراقوه ای است که در دبیر خانه شورای عالی امنیت ملی پیگیری میشود دفاتر پلتفرم های خارجی باید در کشورما پاسخگوی ععملکردشان باشند و تا وقتی که پاسخگو نباشند طبیعتا بستر ناامنی در کشور ما ایجاد میشود . 

وزارت ارتباطات با کمک به پلتفرم های داخلی کمک می کند که دسترسی مردم به فضای مجازی کمترین مشکل ممکن را داشته باشد. محیط اینرنت باید موجب آرامش مردم باشد و اخلال در این امر موجب گله ماهم هست . محدودیت های موجود بعد از اغتشاشات اعمال شد و هیچج کجای دنیا اجازه نمی دهند که یک پلتفرم خارجی بستر ایجاد آشوب در کشور شود 

بنظر میرسد که رفع فیلتر تلگرام منوط به پذیرفتن شرط مهم و تعیین کننده ایران از سوی صاحبان آنها است و تا زمانی که این موضوع محقق نشود خبری از رفع فیلتر آنها نخواهد بود.

لوله بازکنی تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ( کلیک کنید )