لوله بازکنی شهرک محلاتی

رفع گرفتگی چاه آشپزخانه

رفع گرفتگی چاه آشپزخانه  روش های متعددی وجود دارد که در ابتدا مهمترین کار پیدا کردن علت گرفتگی می باشد . اگر گرفتگی لوله آشپزخانه شدیدنباشد و آب بالا نیاید با روشهایی که که در ادامه خواهیم کفت میتوانید بدون کمک از شرکت لوله بازکنی خودتان در خانه لوله را از انسداد در بیاورید .  اما اکر گرفتگی شدید بود وبه هیچ عنوان آب از لوله پایین نمیرود بهترین کار واصولی ترین راه این است از ابزارالات ودستگاه هایی نظیر فنر برقی که در اختیار لوله بازکن میباشد استفاده نمایید .سعی کنید بدون نظارت لوله بازکن فنرزنی نکنید زیرا احتمال دارد سیستم لوله کشی ساختمان شما آسیب ببند . دراین مقاله قصدداریم شما رابا روش هایی که حاصل تجربه سرویسکاران این مجموجه می باشد آشنا کنیم تااگر زمانی به گرفتگی لوله فاضلاب آشپز خانه برخورد کردید بتوانید به موقع بدون کثیف کاری وبالازدن آب فاضلاب از مسدود شدن آن جلوگیری نمایید. 

علت گرفتگی لوله فاضلاب آشپز خانه چیست ؟

گرفتگی لوله فاضلاب آشپز خانه به خودی خود به وجود نمی آید و وابسته به یکسری از عوامل وشرایطی است که باعث می شود چاه فاضلاب آشپز خانه دچار گرفتگی شود. اگر درروزهای ابتدایی دقت کنید به راحتی متوجه می شوید که خروج آب از فاضلاب به کندی انجام میشود یا بوی فاضلاب در فضای آشپزخانه پیچیده شده است که تمامی این علائم به شما هشدار می دهند که گرفتگی کفشور آشپزخانه به زودی شمارا دچار دردسر خواهد کرد. اما به راستی علت گرفتگی لوله فاضلاب آشپز خانه چیست؟   همه ما تا زمانی که در حال شستشو در آشپزخانه هستیم هیچ گاه به این نکته فکر نمیکنیم که احتمال داردفاضلاب آشپز خانه مسدئد شئد وبا بی دقتی هرگونه چربی روغن پوست میوه وسبزیجات و…. را درراه آب آشپزخانه می ریزیم وتا زمانی که لوله به کلی گرفت اززمین زمان شکایت داریم که چرا باز چاهآشپزخانه پر شد !بی دقتی و رعایت نکردن یکسری  از مواردی که بیش از 90درصد مقصر آن خودماهستیم سبب میشود تمامی لوله هایی که در آشپزخانه به فاضلاب اصلی ریخته میشود دچار گرفتگی شود .

 

چاه بازکنی کاشانی

اما مهمترین دلایلی که گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه رخ می دهد عبارتند از

ریختن پوست انواع میوه ،سبزیجات،تخم مرغ ،مو وشستشوی ظروف روغنی که باعث به وجود آمدن رسوب وچربی در لوله میشود.
افتادن اشیاء خارجی نظیر میوه ،اسباب بازی،علمک شیر و....که باعث انسداد در لوله میشود.
استفاده از لوله های سایز کوچک در ساختمان های قدیمی و استاندارد نبودن آن از عوامل گرفتگی چاه آشپزخانه می باشد .
استفاده از لوله های سایز کوچک در ساختمان های قدیمی و استاندارد نبودن آن عوامل گرفتگی چاه آشپزخانه می باشد .
در خانه های نوساز وتازه بازسازی شده وجود انواع مصالح ساختمانی نظیر سیمان ،گچ،قیر،شن و ماسه از مهمترین عوامل انسداد لوله می باشد.
پر شدن چاه فاضلاب ساختمان .
این مورد راهمواره در نظر بگیرید که احتمال دارد گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه چیزی به غیر از مواردی باشد که دربالا اشاره شد .به همین دلیل دراین شرایط باید از شرکت لوله بازکنی امیران سرویس کمک بگیرید تا پس از بررسی دقیق مشکل توسط سرویسکار باتجربه،اقدامات لازم جهت رفع گرفتگی وانسداد لوله انجام شود .

1-رفع گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه

رفع گرفتگی چاه آشپز خانه یکی از چالش هایی است که ساکنین ساختمان همواره با آن درگیر هستند و دوست دارند در صورت ایجاد مشکل در سیستم لوله کشی آشپزخانه ،خودشان بدون پرداخت هزینه آن را برطرف نمایید . وقتی با سینکی پراز آب روبرو می شوید یادر حال شستشوییکف آشپزخانه هستید که آب برنمی آید.دراین شرایط حاضر هستید هر کاری بکنید تا آب از فاضلاب خارج شود .
اکثر افراد دراین موقیت به دنبال شماره ی لوله بازکنی هستند که بتوانند با یک تماس کمک فنر برقی از شر این مشکل نجات پیدا کنند چرا که فکر میکنند تنها راه دراین گزینه انتخاب کرده اند .باید به شما بگویم علاوه براین راه وروش های بهتر و ساده تری هم برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه وجود دارد.

فنرزدن لوله فاضلاب

هنگامی که با گرفتگی چاه آشپزخانه مواجه میشوید بهترین راه حلی که در ابتدا به ذهنمان می رسد استفاده از یک گتری آب جوش است . آب جوش را خالی کنید و چند دقیقه اجازه دهید تا ببینید مشکل رفع میشود
اگر آب تخلیه شد نشان از موفقیت شماست و کافی است با استفاده از آب سرد کاسه را شستشو دهید. دربسیاری از موارد آب گرم راه حل موثری برای رفع گرفتگی فاضلاب آشپزخانه است. درصورت برطرف نشدن میتوانید تا 3 الی 4بار تکرار کنید

رفع بوی بد آشپزخانه

3-کمک گرفتن از آویز لباس

با آموزش رفع گرفتگی چاه آشپزخانه با چوب لباسی با استفاده از یک آویز لباس می توانید به راحتی لوله های گرفته شده راباز کنید. آویز را صاف کنیدوتنها سرآویزرا به شکل قلاب درست کنید . برای اینکه آویزلباسی آسیبی به لوله و سینگ نرساند بهتراست سرآن راکه شبیه قلاب درست کرده با استفاده از پارچه نازک بپوشانید. سپس آن را وارد لوله کنید و تا جایی که به محل گرفتگی برخورد کند هول دهید بعد آن کافی است با چند ضربه آرام لوله را باز کنید.
خیلی مواقع امکان دارد با این ابزار گرفتگی سینگ آشپزخانه باز نشود در چنین شرایطی بدون شک گرفتگی بسیار شدید است که این ابزار توان بازکردن سیفون یا لوله آشپزخانه را ندارد.

4- درست کردن محلول لوله بازکن خانگی

دو ماده ساده یعنی سرکه و جوش شیرین میتواندترکیب بسیار قوی را ایجاد کند تا باعث رفع عامل انسداد لوله شود . جوش شیرین و سرکه یک ماده تمیز کننده شگفت انگیز هستند و وقتی داخل سینگ آشپزخانه مسدود شده ریخته شوند در 90درصد مواقع گرفتگی را باز میکند . کاری که باید انجام دهید ترکیب یک لیوان آب گرم با نصف لیوان سرکه قاطی کرده و سپس نصف لیوان جوش شیرین را داخل لوله سینک ظرفشویی بریزید و پس از آن ترکیب سرکه و آبگرم رابه آن اضافه کنید.
محلول به دست آمده مانند آتش فشان شروع به جوشیدن میکند و این ترکیب منحصر به فرد باعث تمیز شدن لوله فاضلاب و از بین رفتن عامل انسداد آشپزخانه میشود. پس از تخلیه باید بمدت 20 تا 30دقیقه منتظر بمانید و بعد از آن با بازکردن آب مسیر خروج فاضلاب را چک کنید تا مشکلش رفع شده باشد. و این ترکیب را میتوان برای رفع بوی بد هم استفاده کرد

گرفتگی سینک آشپزخانه

5- تلمبه لاستیکی (تلمبه دستی)

این تلمبه در اکثر خانه ها وجود دارد و دم دست ترین ابزاری است که میتوتن با آن گرفتگی سینک ظرفشویی  را برطرف کرد. البته لازم به ذکر است که روش اول بسیار کارساز تر از تلمبه دستی میباشد به هر حال برای استفاده از این روش طبق مراحل زیر عمل کنید.

1-قسمت لاستیک تلمبه را زیر شیر آب گرم بگیرید تا نرم شود و کارایی بهتری داشته باشد.

2- مقداری آب گرم درون لوله تخلیه سینک  بریزید 

3- تلمبه را درون سوراخ قرار دهید و به خوبی آن را فیکس کنید.

4- اگر آب تا بالای لاستیک تلمبه نیامده بهتر است مقداری آب به سینک اضافه کنید تا از ورود هوا جلوگیری کند.

5- حالا با فشار آوردن به تلمبه عمل تلمبه زنی را اجرا کنید تا زمانی که عامل انسداد لوله برطرف شود

 

قطعه U شکل زیر سینک همان سیفون است که وظیفه آن نگهداری آب در خود است تا از بوی فاضلاب و ورود حشرات به محیط خانه جلوگیری کند. گاهی اوقات تجمع بیش از حد آب باعث ایجاد رسوب میشود که میتواند آشغال ها را در خود نگهدارد . برای رفع این موضوع کافی است سیفون زیر سینک را باز کنید تا اگر آشغالی داشت آن را خارج کرده و تمیز کنید و دوباره به همان ترتیب آن را ببندید برای باز و بسته کردن سیفون زیر سینک میتوانید از صفحه تعمیرات لوله کشی استفاده کنید.

لوله بازکنی توالت

اگر هنوزم هم از شر گرفتگی سینک آشپزخانه خلاص نشده اید و یا مشکل عدم تخلیه سینک آشپزخانه دارید بهتر است از روش تضمینی یعنی با متخصص لوله بازکنی آشپزخانه تماس بگیرید.
مسلما اگر هیچ تخصصی در زمینه کارهای فنی نداشته باشید امکان دارد به لوله یا سینگ آسیب برسانید که در این صورت هزینه بسیار زیادی برای تعمیر آن باید بپردازید
یک فرد متخصص میتواند در کوتاه ترین زمان بصورت تضمینی و کاملا اصولی علاوه بر بازکردن لوله و رسوب گیری لوله ها را انجام دهد که این کار سبب میشود تا مدت های طولانی سرویس آشپزخانه شما به مشکل نخورد برای تخلیه آب سینک آشپزخانه میتوانید از مجموعه(( امیران سرویس)) استفاده نمایید

میتوانید برای تخلیه و بازکردن لوله سینک آشپزخانه به شماره متخصصین  ((لوله بازکنی امیران سرویس)) در سایت تماس گرفته و از پرسنل خدماتی ما استفاده کنید شبانه روزی

در ضمن امیران سرویس به شما تضمین میدهد با کمترین قیمت و بهترین ابزار و دستگاه بدون آسیب به لوله یا سینک  مشکل شما مشتریان عزیز را بر طرف کند

لوله بازکنی دستغیب
چاه بازکنی کاشانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ( کلیک کنید )