رفع گرفتگی لوله با شن و ماسه

لوله بازکنی نیروهوایی 20 دقیقه ای

  • لوله بازکنی نیروهوایی با کادری مجرب و فنی با خدمات رسانی 24 ساعته
  • لوله بازکنی با رعایت پروتکل بهداشتی ویروس کرونا
  • سلامتی شما مشتریان عزیز و خانواده محترم و همینطور سرویسکاران برای ما بالاترین اولویت را دارند
  • استفاده از ماسک یکبارمصرف
  • استفاده از دستکش یکبار مصرف در بدو ورود به ساختمان شما
  • نظافت در انتهای کار
  • ضدعفونی وسایل مربوطه
  • لوله بازکنی نیروهوایی با ژنراتور قوی و بروز دنیا بدون خرابی
  • رفع گرفتگی های سخت مثل سیمان و قیر و …
  • لوله بازکنی با کمپرسور باد
  • در آوردن اشیاء از فاضلاب مثل طلا ، جواهرات و گوشی موبایل و …
  • خدمات امیران سرویس برای اسوده خیالی شماو ثابت کردن حسن نیت خود تنها در صورت برطرف کردن کامل مشکل شما هزینه ای رادریافت میکنیم.
  • ما  برای تضمین کیفیت خدمات خود هر لولهای را که بازمیکنیم تا یک سال ضمانت میکنیم و اکر در این مدت مجدد بگیرد رایگان باز میکنیم.
  • لوله بازکنی امیران در نیروهوایی  چندین سرویسکار فعال و اماده به کار داردتا 20دقیقه بعد از تماس شما در محل حاضرمیشود.
  • ساعت کار خدمات امیران سرویس در نیروهوایی 24ساعته  و بدون تعطیلی حتی ایام عید

خدمات ما

بهترین مکان برای نصب توالت فرنگی

لوله بازکنی توالت فرنگی

لوله بازکنی در نیروهوایی - رفع گرفتگی کاسه توالت فرنگی با ابزر مخصوص بدون خط و خش

لوله بازکنی تکاوران

لوله بازکنی توالت ایرانی

رفع گرفتگی توالت ایرانی با انواع دستگاه ها و فنر های مختلف بدون شکستگی

لوله بازکنی تکاوران

لوله بازکنی سینک ظرفشویی

لوله بازکنی سینک ظرفشویی در نیروهوایی با فنرها و تجهیزات بهداشتی مخصوص آشپزخانه

گرفتگی لوله بامو

لوله بازکنی حمام

لوله بازکنی کفشوی حمام و وان حمام بدون شکستگی و کاملا بهداشتی با افراد متخصص

لوله بازکنی تکاوران

لوله بازکنی پارکینگ و پشت بام

رفع گرفتگی تمامی لوله های سخت و سیمانی لوله های پارکینگ و پشت بام با دستگاه قوی

افتادن طلا در چاه توالت

در آوردن اشیاء

در آوردن اشیاء گرانقیمت و سوییچ ماشین و موبایل از لوله فاضلاب با ابزار مخصوص

تماس با ما

مدیریت

مستقیم سرویسکار

لوله بازکنی نیروهوایی

لوله بازکنی شبانه روزی در نیروهوایی

شرکت خدمات فنی امیران سرویس کلیه شعب لوله بازکنی نیروهوایی را به صورت 24 ساعته و شبانه روزی دایر کرده است تا در هر ساعت از شبانه روز، اگر به خدمات لوله بازکنی نیاز پیدا کردید، بتوانید با ما تماس بگیرید. مشکل گرفتگی لوله و بالا زدن آب کفشور، مشکلی نیست که برطرف کردن آن را بتوان به چند ساعت بعد موکول کرد. چون در این صورت علاوه بر آشفتگی و بهم ریختگی در خانه، امکان انتشار آلودگی زیاد است و برای ساکنین ساختمان خطرناک می باشد.

هزینه لوله بازکنی در نیروهوایی

یکی از دغدغه های شهروندان عزیز تهرانی این است که برای انجام خدماتی از قبیل رفع گرفتگی لوله، تشخیص نشتی و محل ترکیدگی لوله، رفع نم و رطوبت، رفع بوی بد فاضلاب، تعویض کاسه توالت و موارد دیگر، چقدر باید هزینه پرداخت کنند. زیرا هر یک از شرکت های لوله بازکنی نرخ جداگانه ای دارند. ولی در این شرکت کلیه خدمات لوله بازکنی نیروهوایی زیر قیمت اتحادیه لوله بازکنی انجام می گیرد. جهت اطلاع همشهریان عزیز این مطلب را نیز به اطلاع می رساند که قیمت و تعرفه لوله بازکنی تحت تاثیر چند عامل است که توجه شما را به آن جلب می کنیم. 

دستگاه های لوله بازکنی در نیروهوایی

با توجه به دستگاهی که برای رفع گرفتگی لوله مورد استفاده قرار می گیرد، دستمزد لوله بازکنی می تواند متغیر باشد. مثلاً قیمت لوله بازکنی با فنر دستی، با قیمت لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا یکسان نمی باشد.

لوله بازکنی شهرک محلاتی

یکی از نکاتی که در حرفه و مشاغل خدماتی از جمله لوله بازکنی از اهمیت بسزایی برخوردار است، سرعت عمل و حضور به موقع در محل است. گرفتگی لوله، وجود نشتی یا ترکیدگی در لوله ها و مشکلاتی از این قبیل، باید به سرعت برطرف شوند. وگرنه علاوه بر اوضاع نابسامان که در خانه بوجود می آورد، ممکن است خطرات و هزینه های بیشتری به دنبال داشته باشد. بنابراین یکی از شعارهای اصلی شر کت های لوله بازکنی، سرعت عمل و لوله بازکنی فوری در نیروهوایی است. شما هم قبل از اینکه با یک شرکت تماس بگیرید، نظرات مشتریان قبلی را بررسی کرده و مطمئن شوید که این شرکت ما، دارای پرسنل و سرویسکاران خوش قول و متعهدی است. شرکت امیران سرویس نیز، جهت پوشش دهی به این شعار، شعبات مختلفی در سراسر تهران مستقر کرده است تا از نزدیک ترین شعبه، سرویسکار به محل اعزام شود.

لوله بازکنی بدون کثیف کاری در نیروهوایی

لوله ها و چاه فاضلاب مملو از باکتری و میکروب هستند. حال اگر در این حرفه با سهل انگاری سرویسکاران، مواجه شویم این آلودگی به سرعت در محیط اطراف، پخش می شود و می تواند منجر به بیماری های گوناگون برای سرویسکار یا کارفرما شود. به همین دلیل است که رعایت بهداشت در این شغل، حرف اول را می زند. علاوه بر این، سرویسکاران، همگی دارای کارت بهداشت هستند که موظف به تمدید به موقع، انجام آزمایشات ادواری هستند تا سلامت آنها از هر لحاظ تضمین شود.

تجهیزات لوله بازکنی

درشرکت ما ، کلیه تجهیزات لوله بازکنی، از جمله فنر لوله بازکنی در متراژ مختلف، فنر لوله بازکنی برقی، پمپ تراکم هوا، ژنراتور لوله بازکنی و انواع سرفنر لوله بازکنی و چنگک وجود دارد. اگرچه فقط وجود تجهیزات کافی نیست و در کنار آن باید سرویسکاران تخصص و تجربه کافی برای کار با این تجهیزات را داشته باشند تا بتوانند بهترین راه حل را انتخاب کنند.

مزایای لوله بازکنی نیروهوایی با فنر برقی

برای انواع گرفتگی های لوله ها می توان از فنر برقی لوله بازکنی استفاده کرد. اگر گرفتگی لوله به وسیله مواد سخت همچون مصالح ساختمانی گچ و سیمان باشد، می توان به راحتی با فنر برقی گرفتگی لوله را برطرف کرد. اگر مواد سخت غیر از مصالح ساختمانی همچون شیشه در لوله افتاده باشد، این وسیله راهگشا است. جداره لوله هایی که دچار رسوب گرفتگی شده اند را می توان با فنر برقی لوله بازکنی، رسوب زدایی کرد. حداقل کثیف کاری را دارد. زمان کمی صرف کار می شود. فنر لوله بازکنی برقی در متراژ مختلف از 1 متر الی 30 متر وجود دارد.

تفاوت لوله بازکنی با دریل و ژنراتور

چند سال پیش، برای لوله بازکنی از وسیله ای که متشکل از فنر و دریل بود استفاده می شد که بزرگترین عیب این دستگاه این است که نمی توان سرعت و دور دستگاه را کنترل کرد. که این امر موجب می شد علاوه بر کثیف کاری، کاسه توالت یا لوله ای که دچار گرفتگی شده بود، بشکند. ولی در سال های اخیر دستگاه پایه دار لوله بازکنی به نام ژنراتور وارد بازار شده است که به وسیله اهرمی که دارد می توان دور موتور را کنترل کرد. همینطور اینکه می توان طول فنر را در این دستگاه تنظیم کرد.

لوله بازکنی شهرک محلاتی

چه زمانهایی به لوله بازکنی نیروهوایی نیاز دارید؟

بسیاری مواقع مشکلاتی در ساختمان بوجود می آید که افراد غافل از این هستند که این موارد جزو مشکلات رایج لوله و فاضلاب است. با شناخت این مشکلات، می توانید متوجه شوید که نیاز به تماس با شرکت لوله بازکنی دارید. البته نباید ناآگاهانه دست به کاری بزنید. چون مردم فکر می کنند می توانند با شلنگ و فشار آب، گرفتگی لوله ها را رفع کنند. در ادامه به بیان تعدادی از مشکلات رایج لوله و فاضلاب بپردازیم. تخلیه کند آب

صدای چکه کردن آب از لوله

افتادن جسم خارجی در لوله

استشمام بوی بد فاضلاب

وجود نم و رطوبت

تخلیه چاه نیروهوایی

تخلیه چاه نیروهوایی با ماشین الات پیشرفته و پمپ های فشار قوی با دور متغیر و شلنگ های به طول 5 تا 100متر اماده خدمت رسانی به شما در شهر تهران می باشد

تخلیه چاه فاضلاب عبارت است از بازکردن دهنه چاه به طوری که به چاه خسارتی وارد نشود   سپس وارد کردن شلنگ مخصوص و تخلیه چاه فاضلاب و در انتها پوشاندن درب چاه .

تخلیه چاه نیروهوایی در هر شعبه حدقل 3 دستگاه تانکر مخصوص و تجهیز شده دارد/ همچنین تعداد نیروهای مستقر درهر شعبه باعث می شود که تاخیر در عملیات تخلیه چاه توالت به هیچ عنوان صورت نگیرد .

پس از تخلیه چاه فاضلاب در صورت نیاز به طوقه چینی / لایروبی / کول گذاری و حتی بنایی و…  وجای هیچ نگرانی برای شما وجود ندارد  . چراکه ما در امیران سرویس این خدمات  را برای شما  بصورت کامل و با نازل ترین قیمت انجام خواهیم داد

 

 

 

 

.

 

 

 

 

.

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای تماس ( کلیک کنید )